Ruben-kermisfun 50 jaar braderij in Heist-Op-Den-Berg, Dat wordt groots gevierd, nog groter dan anders! Het is een prachtige kermis die druk bezocht wordt. Dit was dag één Straks zijn we er weer! Hier staat voor de jeugd: Booster “High Energy”, Funhouse “Beach Party”, “Lambada Crazy Surf” & “Jump Street”, Smashing Jump “Flying Jump”, autoscooter “Disco Scooter” en de Popcorn Party. De kermis is lopende van 23/06 tot 25/06 Locatie: Cultuurplein, Bergstraat, Oude Godstraat. We starten dit jaar bij de Flying Jump. Wat ruik ik daar? Het is de popcorn party! Die weer zijn rondjes staat de draaien. Aahhhhhh! 😆 Prachtige autoscooter is het toch! zeker in de latere uurtjes. Nog niet posten aub, er komt nog een deel.
Ruben-kermisfun Geen beter foto kunnen nemen van het Fun House, staat nogal krap opgesteld dit stukje. Hier zien we de crazy surf met een volle bank. Nog niet posten aub, er komt nog een deel.
Ruben-kermisfun Ik was er trouwens op vrijdag rond 15u, toen was het nog redelijk rustig. als was dat niet meer voor lang. En hier zien we de jump street, met een volle bank 😉 De meeste staan hier al 50 jaar, Zoals de familie van de lambada Jump Street. Toen was het de vader en stonden ze hier met de Rups. Dit was het cultuurplein, zoals je ziet. wordt het drukker. Nog niet posten aub, er komt nog een deel.
Ruben-kermisfun De Bergstraat heb ik gedaan toen het nog rustig was, anders wordt het moeilijk voor foto’s te nemen. Nog niet posten aub, er komt nog een deel.
Ruben-kermisfun Aangekomen op laatste plein, waar nog enkel zaken staan. Op het laatste pleintje, staat sinds enkele jaren de booster. Een goede keuze om hier te zetten, hij valt van de Bergstraat al op en weet zo het volk tot aan het einde te lokken. Nu volgen nog enkel sfeer foto’s! of hoe je dat ook noemen wilt 😄 Omdat het plein van de booster wat hoger ligt, torent hij overal boven uit. en is hij van ver zichtbaar! Ik sta trouwens boven op de berg tijdens het maken van deze foto’s. Om dan weer door het park naar beneden te gaan, waar je trouwens prachtige foto’s kunt maken. Maar dat is voor vandaag.😉 Nog niet posten aub, er komt nog een allerlaatste klein deeltje aan.
Ruben-kermisfun De wachtrij begon al langer te worden, op het drukste moment staat de wachtrij voorbij de kassa. We moeten nog terug naar mijn fiets dus moeten we terug door de Bergstraat.. Waar het volk maar bleef toekomen Geen enkel wagentje meer vrij ondertussen. Met deze foto sluiten wij de eerste dag af, er komen misschien nog foto’s maar dat weet ik nog niet zeker of het wel de moeite is om er nog bij te plaatsen.
Richard-Grunn Ruben-kermisfun Die Churros tent vraagt daar wel de hoofdprijs zeg. 8 Euro voor een mini. en 20 euro voor een Maxi. Wat een afzetter. Verder wel een mooie Kermis.