Eric PeterCenturion Nee hoor, ik blijf er in staan hoor! Voor de nodige verandering soms in hoek 6 en soms in hoek 8. 😉 Eric
Eric Eric Voor de nodige verandering soms in hoek 6 en soms in hoek 8 In deze: Hoekje op hetcwoonwagenterrein. Waar ondertussen de eerste wagens zijn aangekomen. En de voorzieningen geplaatst zijn. Personeelstrailer van het Europa Rad! Zelf overgereden😉 Bij het kermis terrein:
Peter Eric tipje van mij morgen is de processie. Waar oudsher de Kermis is aanvast gekoppelt in Laren kermis/kerkmis. En veel pracht en praal waar jij als fotograaf helemaal los kan gaan.
Eric Peter tipje van mij morgen is de processie Camerabatterijen allemaal opgeladen! Ik ben er klaar voor!! 🤣
Eric Er is ook een kleurplaat aktie bij de Albert Heijn. Helaas waren de kleurplaten op en komen pas van de week weer binnen. Diegenen hier die mij kinderachtig vinden kunnen zich dan ook voorstellen dat ik teleurgesteld was!😢
Eric Ronaldussen Ik leef intens met je mee. Hopelijk kom je dit verdriet te boven 😆 Het waren een paar zware dagen maar ze zijn er weer!!! 👏👏😉🤣🤣
Eric Peter Eric jij speelt vals dat zijn eigen gemaakte hoekjes 🤣 🤣🤣🤣 Als we op jullie moesten wachtten….. Dan maar zelf doen.😉😉 Maar ondertussen gaat het opbouwen door.
Eric Erik1968 Eric Is dat rad nu nog niet klaar, werk toch eens door m Ja hoor. Foto is van 5 uur vanmiddag.
Erik1968 Eric Was en dolletje maar dat begreep je zelf ook wel, toch? Wat blijft het toch een mooi rad, dat Europa Rad
Eric Erik1968 Eric Was en dolletje maar dat begreep je zelf ook wel, toch? Wat blijft het toch een mooi rad, dat Europa Rad Ja, natuurlijk!🤣🤣🤣 En dank je wel voor het compliment!👍