LimBrabo-Wim A.s vrijdag begint de kermis hier in Raamsdonksveer, het eerste transport van de Polyp is al vanuit Deurne gearriveerd.
LimBrabo-Wim Niels die zullen waarschijnlijk pas maandag hier terecht kunnen vandaag en morgen is de grote parkeerplaats/carpool bij de voetbalvelden waar de woonwagens normaal staan in gebruik voor een ander evenement.
Kevin Ralph2003 Denk dat deze nog steeds van Van de Wiel is, komt hier met de Show Time. Deze wagen hadden ze al in de tijd met Love Machine/ Crazy Dance.
Toine Die Daf 95 heeft in zān leven bij van de Wiel ook al heel wat mee gesleept en is er al lang bij. Ziet er nog prima uit ook.
Joshua1986 Kevin hebben ze snel gedaan bij de polyp. Rond 13.00 weggereden met de middenbouw in Deurne, rond 14.30 op zn vroegst in Raamsdonkveer. En rond 5uur al deels opgesteld.
Ralph2003 Joshua1986 Ik denk dat wel vaker voorkomt op deze manier. Snel is pas als er maar 1 nacht tussen zit zoals Middelburg Goes Oosterhout, draaien, breken, overrijden en meteen door met bouwen.
Joshua1986 Ralph2003 ik ben er bekend mee, regelmatig nacht tussen gehad toen ik nog mee reisde. Vond dat altijd de leukste. Flink doorpezen en weer open