DannyR was verkocht aan Bakx en nu doorverkocht aan Gilbert JR.
Beetje hetzelfde als de reactor.
Enkel heeft de jumper een aantal kermissen gedaan onder Bakx en de Reactor niet destijds.
Maar dit is het levende bewijs van “alles is te koop voor het juiste bedrag”
Mbt The Joker, miskoop of niet, de kermissen waar ik hem trof (Tilburg en eindhoven) stond deze jammer genoeg enorm vaak stil.
Uiterlijk was opzich redelijk leuk, enkel miste ik toch wel verlichting op het naambord middenin. In de avond, zag je de naam niet meer.
En als er dan een leuke zak ponden word aangeboden (gaan we weer, alles is te koop)en je kan de booster leuk verkopen en vervangen voor de Jumper, denk ik dat we dit toch een “win win situatie” kunnen benoemen.
Nu hopen dat ze het probleem met de jumper blijvend gefixt krijgen zodat die allemaal blijven werken. Blijkbaar toch een kwaaltje ergens.
Kevin-KJP is enkele weken terug overgegaan. Zoals ik begrepen heb. Gaat Van Raay samen met Ordelman in 2024 komen met een xxl schommel (incl led achterwand)
Of die samenwerking klopt weet ik niet,( zijn al discussies over geweest), maar dat is hetgeen wat ik enkele maanden terug hoorde.
Simpelweg. Maakt de jumper dan plaats voor de xxl schommel. En komt fire departement ook weer terug naar Nederland en is die nu verhuurd in Koeweit.