GhostRiderPeter Toine Less is more vindt ik in dit geval👌🏻 Ieder zijn smaak, maar deze style is tot wat ik er nu op foto/video van gezien heb geslaagd te noemen. Vandaag eens in real life gaan bewonderen misschien 😉
John67938 Hoe ie er eerst uitzag in Belgie weet ik niet, maar ik vind hem er mooi uitzien. En de kassa is helemaal een plaatje
Joshua1986 John67938 Hieronder kun je foto’s vinden van hoe deze er uit zag onder Lauwers. https://polypweb.eu/viewtopic.php?t=1692
Bryan Wimbr1970 Staat verpacht voor Nuenen, 7 t/m 11 juli. Of die daar daadwerkelijk ook gaat komen weet ik niet. Verder staat die ook nog op de lijst van Tilburg.
Hamtaro-Youri Hoe staat het met de voormalige Spinball? is er een volgende kermis waar deze verpacht is?
Eric Alex Die moet ook nog gekeurd worden, en 3x raden……. 🚫 Ben jijzelf al wel goedgekeurd? Oh ja, 3x raden!
DannyR kermisMarcel Spinball die voorheen van Van der Beek was. Is destijds in eigen beheer en met hulp van Kmg gebouwd
Joshua1986 Niet nieuw, maar wijzigingen. The Joker is na een aantal kermissen verkocht, en weer richting de UK. Disco jumper xxl naar Gilbert (ciske) de Poorter jr. Xfactory naar Annique Boesveld