Eric Alex Je vergeet: neh neh nehneh nehhhhhhhhh 🤣 😉 😉 Hier niet van toepassing😉 Het is zo simpel, gebruikte kleine 🧐 Booster en (nog) geen Keuring. Dus nog niet open, zodra gekeurd zal er wel ingeschreven worden en staat er niemand meer voor “Joker”. 🤭 Het is zo simpel, zolang deze discussie voortduurt staan de meeste hier voor “Joker” 🤣
John67938 nou de booster kan je gewoon al op internet vinden groen met paars, laten ze nou toevallig van google maps in mei 2023 langs zijn geweest op de Hollandhaven in Bergen op Zoom. Dus echt geheimzinnig is het niet meer
GhostRiderPeter Eric nope, copyright Googlemaps he😇😂 Heb geduld of rij erheen, die Booster had al in April los gemoeten, maken “wij” ons hier druk over hoe die eruit ziet en wie de eerste beelden online pleurt🫢👎🏻 Hopelijk snel te zien op de kermis deze Joker✔️
Johan013 Deze heb ik ook van internet..weet niet of het om deze booster gaat of is er nog een met dezelfde thema?
Joshua1986 Als ze niet online mogen, graag google maps aanklagen. Hierbij 3 foto’s die voor iedereen zichtbaar zijn op Google maps. Probleem opgelost
Eric Dat ie groen zou worden stond hier al een tijdje per ongeluk op dit forum. Terwijl hier alles onder een vergrootglas wordt gelegd ging dit detail volledig onopgemerkt voorbij. En daar was dan weer wel een hele discussie over. 🤣 Nou, hier het detail uit het Haarlem Grote Markt topic. (9 april 2023)
Alex Wie de echte ins-&outs wil weten (buiten de Google plaatjes)…….. luister hier eens naar ongeveer vanaf 42.40 https://www.radioviainternet.nl/podcasts/thepatrickrh/2023/kermis-podcast-38-hoe-is-tilburg-en-uden-2023 Veel van de info klopt van geen kermismeter maar hey, je hebt een hobby en je wil contact met “ja….. mensen”. 🫨 Wel grappig dat ze ‘m met de Hell Raiders vergelijken, maar dat moet toeval zijn! 🙈 Overigens ook nieuw in NL zou een Bee Bee zijn? Maar net als de Joker voor 2023. En dat is dit topic weer niet…….. over voor Joker staan gesproken. 🤦🏼
GhostRiderPeter Alex Veel van de info klopt van geen kermismeter maar hey, je hebt een hobby en je wil contact met “ja….. mensen”. 🫨 Echt he, potje dom lullen 2.0 Ik weet meteen weer waarom ik ooit 1 × 1 minuut naar ze geluisterd heb en er mee gestopt ben😂 Bedankt voor de herbeleving Alex 😉
Kevin-KJP Alex Die Bee Bee zou voor Hinzen zijn,, alleen op de kermissen waar die al zou komen, komt die niet want staat die niet op de lijst 😉 Dus even afwachten hoe of wat. Zou gaan op een Huss Bee Bee of Huss Swing Around 😉
Joshua1986 GhostRiderPeter wat een toeval. Ik ben op 42.20 begonnen te luisteren en aangezien de laserpix vorig jaar de publieksprijs gewonnen had, ben ik maar gestopt met luisteren. Doelloze podcast met 0.0 toegevoegde waarde
Eric Alex En dit wordt serieus genomen Kom op, speel het spelletje gewoon mee joh. Doe ik met sommige van jouw onzin ook 🤣😉
kermisMarcel Er gaat een hardnekkig gerucht dat er eind 2024 een freefall komt die in Belgie en Nederland gaat reizen. Onder Verwijk/dePoorter
Joshua1986 kermisMarcel geruchten brengen niet veel. Welke gebruikte freefall zou dit moeten zijn dan? Want de wachtlijsten bij de bouwers zijn enorm lang. Nu bestellen en rond 2027/2028 krijg je hem in bezit
kermisMarcel DannyR gisteren stond ik hier in Best bij de poffertjes kraam en hadden exploitanten het er over en ik ving het per ongeluk op
HermanHuhn GhostRiderPeter Wow, aufgepasst! „Die fliegende Pfeife“ ist sicher im Aufbau. Genauso wie die neue Elefantenrennbahn. Ich weiß das aus einer sehr zuverlässigen Quelle, nämlich vom Betreiber selbst. das Unternehmen: van Gummigalgen.
kermisMarcel GhostRiderPeter jij bent zeker de leukste thuis. Ik deel alleen wat ik per ongeluk heb opgevangen en jij maakt het meteen belachelijk.