Mwierckx Svenjj dat mag je vinden! Je goed recht:👍heeft niets te maken met het heilige boontje uithangen maar een bepaald voorgevoel dat het wellicht niet gewenst is. En dat werd net door Peter bevestigd toch? Ik stelde een vraag, niet meer dan dat. Nieuwsgierig? Rijd erheen en maak je foto:
Toine Ik zou er niet van opkijken als deze Booster dit jaar nog helemaal nergens zal verschijnen. Die zal namelijk ook nog gekeurd moeten worden enz.
Svenjj Jan-Niek Dat is waarschijnlijk net zo’n staatsgeheim als hoe het ding eruit ziet. Ik durf het al niet meer te vragen..
GhostRiderPeter Svenjj Zo moeilijk is die puzzel toch niet op te lossen lijkt me🤔 Keuring is geweest (al een beste poos terug) en hij staat nog op de thuisbasis, moet ik nog meer hints geven voor het resultaat, geen ✔️ op het rapport duidelijk is😉
Alex Eric Je vergeet: neh neh nehneh nehhhhhhhhh 🤣 😉 😉 Het is zo simpel, gebruikte kleine 🧐 Booster en (nog) geen Keuring. Dus nog niet open, zodra gekeurd zal er wel ingeschreven worden en staat er niemand meer voor “Joker”. 🤭
Niels Even voor de duidelijkheid omdat we in woorden moeten visualiseren i.p.v. foto’s. 😉 Het gaat dus om een (bestaande) Fabbri Booster? Heeft deze reeds een restyle gehad? Mijn creativiteit met zoeken op Google is best goed, maar onder Joker is i.i.g. niks te vinden 😅.
GhostRiderPeter Niels Een uit de UK gehaalde Fabbri 55mtr. booster die idd een restyle (was echt nodig zowel optisch als technisch) heeft gehad.
Toine GhostRiderPeter Denk echt dat je de gewone 40 meter Booster bedoeld want 55 meter is de Booster Maxx en zal jij wel weten toch?
Eric Alex Je vergeet: neh neh nehneh nehhhhhhhhh 🤣 😉 😉 Hier niet van toepassing😉 Het is zo simpel, gebruikte kleine 🧐 Booster en (nog) geen Keuring. Dus nog niet open, zodra gekeurd zal er wel ingeschreven worden en staat er niemand meer voor “Joker”. 🤭 Het is zo simpel, zolang deze discussie voortduurt staan de meeste hier voor “Joker” 🤣
John67938 nou de booster kan je gewoon al op internet vinden groen met paars, laten ze nou toevallig van google maps in mei 2023 langs zijn geweest op de Hollandhaven in Bergen op Zoom. Dus echt geheimzinnig is het niet meer
GhostRiderPeter Eric nope, copyright Googlemaps he😇😂 Heb geduld of rij erheen, die Booster had al in April los gemoeten, maken “wij” ons hier druk over hoe die eruit ziet en wie de eerste beelden online pleurt🫢👎🏻 Hopelijk snel te zien op de kermis deze Joker✔️
Johan013 Deze heb ik ook van internet..weet niet of het om deze booster gaat of is er nog een met dezelfde thema?