Discosmash-Leo Alex dit is niet de Spinball, die Jan van der Beek samen met Ies Kroon(KMG?) bedacht en gebouwd hebben?
GhostRiderPeter Discosmash-Leo Front is er later door de franse eigenaar bij gemaakt π Het is wel degelijk de oude v.d. Beek Spinball π
Alex Discosmash-Leo Wat @GhostRiderPeter zegt dus. π Er is maar 1 βSpinballβ en deze zaak is al meerdere malen besproken op dit forum als in nieuw voor dit jaar. Nu afwachten voor volgend jaar. Zou mooi zijn als het allemaal lukt. Ook voor de andere zaken die voor dit en volgend jaar aangekondigd zijn/waren.
DirkJeroen DannyR Bungee werd in Weert ge-exploiteerd door J. Hinzen. Dat is een neef van Hinzen van Hendriks Hinzen. Het lijkt mij dat H&H voor Hinzen & Hinzen staat.
Dennisdekermisfietser GhostRiderPeter Een Lamberink rad voor de Familie Albers π‘ππ» Ik heb gisteren in zuidlaren bij de boobytrap hotel met mevrouw Albers gesproken over dat reuzenrad maar ze begon te lachen en zei dat dat een geintje was van Lamberink en dat ze geen rad kregen dus ben bang dat daar een streep door kan
Micha Dennisdekermisfietser of aan de kassa willen ze niet zomaar vragen beantwoorden. We gaan het wel zien.
Micha Kan er in het nieuw overzichts topic misschien bij gezet worden voor welk land het is (nu staan er wat Duitse zaken tussen volgens mij) En misschien even tussen haakjes het type zaak. Vind het nu een beetje rommelig staan
Peter GhostRiderPeter maar volgens mij is hoefnagels een Nederlandse exploitant en ook Denies is Nederlander. En ja ze reizen veel in Duitsland maar het blijft een Nederlander. Ander zou je bijvoorbeeld ook Buwalda onder Duitsland kunnen weg zetten reizen ook veel in Duitsland