Joshua1986 Joshua, je had gelijk man! Een technopower van AK rides.
Joshua, het filmpje wat je aanhaalt laat geen AK Techno Power zien maar een Tivoli Remix. Nu kan het alsnog een AKrides Techno Power worden, maar dat laat het filmpje in ieder geval niet zien. Als je het verschil niet weet of ziet dan is het nutteloos om hier verder op door te gaan.
Joshua1986 en als kers op de taart ook de MoveIt gevonden hebt voor Nederland
Wat zal ik hier op zeggen…..als het jouw “eer” is om Reijnders de tip te geven dat er een Move It te koop staat aangeboden dan is de uiteindelijke koop dus een verdienste van jou?
Is het dan ook jouw “verdienste” om Reijnders door te geven dat die zaak mits handmatige besturing niks is voor NL of laat je deze uitspraken achterwege?
Joshua1986 Je zat er niet naast (en bezit dus wel degelijke goede bronnen) Ik zal voortaan iets minder twijfelen aangezien je hierbij goed zat
Dus je wilt veren toegestopt krijgen voor:
het verschil niet kunnen zien tussen…..
een zaak aanwijzen die je met de huidige besturing eigenlijk niks vindt
bronnen claimen te hebben die je niet noemt
Bij alles wat jij zegt twijfel ik niet, maar lees het met een hele grote korrel zout en lach er maar om.
Nu had je me deze “verwachting” al eens eerder prive gestuurd nadat je vol trots het nieuws teasde en wilde delen, nu doe je dit ook nog eens openbaar. Denk je dat het helpt?