Eric GhostRiderPeter Zo Peter, al aan het oefenen? 🤣😉 We zijn nu nog aan het afbreken in Laren en gaan daarna in Uden gelijk al een beginnetje maken maar als ik de kans krijg zal ik eens rond kijken.
Kevin-KJP GhostRiderPeter plus als die Topspin tot gisteravond in Hannover draaide, denk ik dat die pas op zijn vroegst er vanavond laat of morgen pas is 😉 maar inderdaad geduld is een schone zaak. Komende zondag maar een kijkje nemen in Uden
PeterCenturion Kevin-KJP Daarin krijg je zeker een goede rit, tenminste: als de operator erin zit die afgelopen zaterdag de weinige passagiers een zeer lange, afwisselingsrijke en ook natte rit voorschotelde. Met een leuke show erbij. Lekker kletsen “auf Deutsch”.
GhostRiderPeter PeterCenturion Als ze die dan ook maar meenemen en geen hollander inzetten😉 Ongeacht welke, bij een duitse zaak hoort een duitse operator , punkt klar😉
Joshua1986 GhostRiderPeter welke Hollander zou je een Topspin moeten laten draaien dan? En dan doel ik uiteraard op iemand die weet hoe die er mee moet draaien
GhostRiderPeter Joshua1986 En dan doel ik uiteraard op iemand die weet hoe die er mee moet draaien Dat dus en het zal de eerst keer niet zijn dat er een hollander de microfoon voltuft en de operator silent zijn skills doet 😉
Bryan De webcam op de Markt is ook weer te bekijken: https://www.webcamuden.nl/ Robotix, Snow Jet en Show Time zijn al bezig met opbouwen.
Joshua1986 GhostRiderPeter dit word wel eng… We gaan het steeds vaker met elkaar eens zijn merk ik. Topspin draaien is een van de moeilijkere zaken om te draaien… zelfde als een discovery (1.0) valt vies tegen om dat goed te doen.
Eric Joshua1986 GhostRiderPeter dit word wel eng… We gaan het steeds vaker met elkaar eens zijn merk ik. 🤣🤣🤣🤣 Angstaamjagend!! 😱😱😱
PowerTowerRalf Ik ben van plan om zondag de lange reis naar Uden te maken…en aangezien ik onbekend ben in die omgeving…iemand een goede tip wat betreft parkeer mogelijk heden?
GhostRiderPeter PowerTowerRalf Parkeerplaats bij de Jumbo adres losplaats 2 en dan het achterste stuk is vrij parkeren 😉 En dan is het de weg oversteken en je bent op de Botermarkt begin kermis 🙂