Ruben-kermisfun De kermis staat nu aan de zijkant van de kerk, door vergroening aan het vorige plein. De kermis staat op het eerste gezicht beter dan vroeger. De kermis is lopende van 21/05 tot 23/05 Locatie: Dorpsstraat, Ter Laken Ook de landelijke gilde doet iets met de kermis. Dit was het voor Booischot, op naar de volgende!
GhostRiderPeter Leuk dat je al die gehuchtjes afgaat, terwijl je overal eigenlijk hetzelfde aantreft, of juist niet aantreft 😉 Waardeer je reportages dan ook ten zeerste hoor, ga zo door 🙂
Ruben-kermisfun GhostRiderPeter Iedereen kent ondertussen wel de grotere kermissen in België, Ik vind de wat kleinere kermis veel charmanter en leuker. Ik bezoek ook wel eens de grote kermissen hoor!😆 Wat je daar zegt dat ik altijd het zelfde tegenkom, klopt enig sinds wel. Ik reis zowat mee met de attracties.😀 Fijn om te lezen dat jullie dit waarderen! Het wordt trouwens door de exploitanten erg gewaardeerd dat ik al deze kermis bezoek, dat geeft me veel voldoening. Ik Besefte me een tijdje terug dat ik dit al bijna negen jaar doe.. Denk nog lang niet aanstoppen😉
Kevin Kijk altijd alle reportages zoals vele denk ik. Sinds de vindt ik leuk knop er is wordt er vermoedt ik sneller daar op geklinkt dan gereageerd.