RoodwitterJeroen Richard-Grunn Ik had de nieuwe verpachtingen van o.a. Arnhem en Rotterdam nog niet gezien toen ik hier net reageerde. Maar mooi dat deze nieuwe Jumper al snel te zien is in Nederland. Fijn ook dat er weer een zaak op reis gaat met een mooie achterwand. Geeft toch meer uitstraling!
Oeteldonker-Frank En als ze daar dan ook net zulke mooie ritten mee gaan draaien als de voodoo, dan is het een super aanwinst voor Nederland.
Micha Ronald dan kan het nog steeds het zelfde type molen zijn. Al de andere jumpers van dat type zijn ook recht namelijk.
Kevin-KJP Wat ik opgevangen heb, maar nog niet bevestigd heb gekregen zou deze molen in premiere gaan in Den Haag 🙈🙈 al maakt me dat natuurlijk niet uit, want word een mooie Jumper die ik zeker even ga opzoeken
darryll De Dance Jumper moet inmiddels al in Nederland zijn. Iemand enig idee of we deze nieuwe zaak dit jaar nog op de kermis gaan zien?
Micha Ziet er super uit al. Jammer dat het dit type is voor mij persoonlijk, de rit door de soort beugels is gek genoeg altijd pijnlijk.