carola30 Zie Hier Mooi ServaasKermis Van Maastricht Met Leuke Attracties Break Dance Booster Reactor Spinning Coaster En Veel Meer Leuke Zaken Like en Abonneer Voor Meer
Kevin-KJP Gisteren een bezoekje gebracht aan het Vrijthof in Maastricht, waar dit jaar wederom een leuke St. ServaasKermis staat. Zo staat hier ieder jaar de mooie Break Dance van Sipkema, en draait de Booster van Bakker hier ook alweer wat jaartjes zijn rondjes. Dit jaar had Buwalda de mooie Spinning Coaster er staan, na de afgelopen edities de Magic Mouse hier te plaatsen. Een zaak die ook terug keerde is de Air Race Bungee van Albers. Mochten de Booster en de Bungee je te wild zijn, dan kan je een ritje maken in de Space Jam van Rooze, die je rustig Maastricht van boven liet zien. Nieuw voor Maastricht is de Adventure Bay van Spelbrink, die ik hier zelf ook voor het eerst tegenkwam. En dit is een leuk en mooi nieuw funhouse voor de Nederlandse kermissen, die in Helmond zijn premiere beleefde. De andere nieuwkomer voor Maastricht is de Reactor van Boesveld, die je kennis liet maken in Maastricht met 5G Maximaal. Al met al een mooie kermis daar in Maastricht waar het gezellig druk was deze donderdag tijdens mijn bezoek. Mijn verhaaltje is wel weer lang genoeg, dus ik ga weer zeggen kijk en geniet dus….. ENJOY…!! Gelieve nog niet posten komt nog meer
Kevin-KJP En het laatste deeltje…. Dit was mijn volledige reportage van Maastricht, dacht plaats een keer de hele reportage voor de verandering 😉 Volgende halte weet ik nog niet, dus die zie je vanzelf wel voorbij komen 😉
Maurice Toffe foto’s, weer een aantal op het goede moment genomen aan de gezichten van de mensen te zien 😂
GhostRiderPeter Maurice weer een aantal op het goede moment genomen aan de gezichten van de mensen te zien 😂 Dat effect heeft Kevin op mensen 😁 PieterRJ Kost meer moeite om leuke foto’s te maken en er een reportage met tekst erbij te plaatsen dan een filmpje draaien en online knallen met de standaard tekst erbij “omdat dat moet” 😉
Kevin-KJP Natuurlijk ook maar weer eens een offride gemaakt in Maastricht. Dit keer een offride van de Reactor van Boesveld die hier flink wat bekijks trok elke rit, en ook gewoon goede ritten geeft.
PieterRJ Mooie foto’s .. rapportages met foto’s en tekste Zijn in mijn ogen zoveel mooier dan een filmpje, hoeveel moeite het ook gekost heeft om deze te maken….
Eric GhostRiderPeter een filmpje draaien en online knallen met de standaard tekst erbij “omdat dat moet” 😉 Of erger: een filmpje draaien en online knallen met de standaard tekst erbij: Kijk dit mooie filmpje! 🤮 (De narcissen verwelken er van🙄)
Ralph2003 Mijn voorkeur gaat idd ook uit naar reportages met een stukje tekst erbij. En dan foto’s niet alleen van grootvermaak. De reporages van Kermis Junky zijn altijd goed van opzet, divers en vanuit mooie hoeken genomen. Maar feit is wel dat iedereen het of zijn of haar manier doet. Vlog met of zonder commentaar, fotoreportage met of zonder commentaar. Martijnmarsepam (iets in die richting) een hele lap tekst, ook prima, de ander weer hekken, markeringen en stroomkosten. Ik zou zeggen….. waardeer elke vorm van beeld- en of fotomateriaal, kost voor ieder een hoop tijd en we delen hier immers allemaal dezelfde hobby toch?
Marcootje Ralph2003 das toevallig…. jou voorkeur van reportages is nou net mijn opzet van hoe ik mijn repootjes maak op mijn site…😁😁😁