GhostRiderPeter
Hier ben ik het absoluut mee eens! Is weer een tijdje geleden dat ik het hartgrondig met je eens was, maar blijkbaar kan het dus wel.
Zelf ben ik nooit een fan van meetings geweest, maar ik heb wel “gehoord” van die kermis best meetings, en dat dat inderdaad zo ging.
Ik stap ook niet overal in, en eten doe ik ook graag, dus ja, ik neem altijd minimaal een euro of 10 mee naar een kermis, vaak meer.
Maar dat mensen pas vaak gaan kijken wat het kost als ze ergens in willen @Eric, bij mij werkt dat in ieder geval niet zo.
Ik vind het leuk om te kijken wat ze uberhaubt vragen, en dan kom je vaak wel ergens tot een gemiddelde.
Vandaar @Alex, dat ik ook vond dat het nieuwe funhouse in Assen stevig aan de prijs was, en de rescue van van hezik redelijk normaal geprijsd was.
Namelijk toen Spelbrink nog zn ouwe funhouse had, was de prijs gemiddeld zo’n 4 euro, en ja ik weet dat het appels met peren vergelijken is, en er geld verdient moet worden om de aanschaf van dit nieuwe funhuis er uit te krijgen, maar ik weet ook zeker dat er kermissen aan komen waar die maar een euro of 3 a 4 is.
Wat betreft de rescue, deze zit altijd ongeveer tussen de 3 en de 4 euro, soms iets meer soms iets minder.
Maar goed, terug @GhostRiderPeter, inderdaad, die flexibele ritprijzen. Ik weet het nog toen Testtrecke in Tilburg stond. Ik wilde 5 voor 6 nog een 5 euro ticket halen, maar moest toen al 8 euro aftikken ondanks dat het nog geen 6 uur was.
Nee, liever gewoon een vaste ritprijs, zodat iedereen weet waar die aan toe is.