Eric Of ze lopen puur op de ritprijzen om er hier of elders op socialmedia over te miepen en waren al was het €1,00 sowieso niet ingestapt, pas als het gratis is dan ineens wel😉
Mooi voorbeeld daarvan is of beter gezegd was kermismeeting Best. Toen het nog de symbolische €1 bijdrage was, was de lijst van max 60 deelnemers in 1 minuut vol, het werd door inflatie etc. €2 en het werd al minder snel vol, het werd €5 en doodse stilte de meeting ging dood wegens gebrek aan animo 🤷🏻♂️
Als ik naar een kermis ga weet ik tevoren dat het knaken gaat kosten, buiten het feit om dat ik lang niet overal instap, bikkuh kost ook doekoe’s, en dat laatste doe ik graag😇 En dan is een frisje of een frietje ook duurder dan thuis bij de lokale snackhut, nou én je gaat een dagje weg en dat mag wat kosten, ken dat niet lijen dan de blikkies en bammetjes van thuis mee en lekker wandelen en kijke kijke maar niet instappen😉
En wat betreft het punt van flexibele ritprijzen, ja en nee, want leg truus uit delft eens uit dat pietje voor €4 mocht en zij een uur later €5 moet aftikken, dan krijg je gezeik dat wil je niet weten😉