Hallo!
En zo komen we aan bij de laatste reportage van vandaag, namelijk van de kermis in Amersfoort.
Maar wat moet ik zeggen? Volgens mij was het een best grote kermis, maar zonder genoeg licht is het enorm lastig goede foto’s te maken, en dat is (helaas te zien)
Desondanks was er sinds jaren weer eens kermis in Amersfoort, en toen ik later in de bus terug zat, vertelde de chauffeur mij dat de kermis ook best goed bezocht was, op de tijden dat hij er met zijn bus langs reed.
Ik wilde de mensen die aan het afbreken ook niet in de weg lopen, vandaar dat ik slechts 10 foto’s heb die de selectie overleefd hebben.
Beter iets dan niets zullen we dan maar zeggen, maar mocht er volgend jaar weer kermis zijn in Amersfoort, zorg ik dat ik er ben als de kermis geopend is.

Fun Factory van de Poorter. Deze deed net zijn lichten uit toen ik een foto wilde maken. Dit doet mij vermoeden dat de kermis om 21 uur sloot. En ik kwam om 22.11 aan.

Een breakdance, van wie? Geen idee. Ik vermoed de tweede van Zuidema, maar ik kan het absoluut niet met zekerheid zeggen.

Boobytrap hotel van Albers.

En nog een grootvermaakzaak, waarvan ik niet durf te zeggen welke het is.

Achter op het terrein ben ik niet geweest, omdat ik dacht dat ik de mensen die aan het afbreken waren, dan teveel in de weg zou lopen.
Maar volgens mij heeft er hier echt wel een degelijke kermis gestaan.
Ik wist dat het een gok zou zijn dat die al gesloten zou zijn als ik aan zou komen, maar ik besloot het er toch maar op te wagen. Dus nogmaals, in het kader van beter iets dan niets, bovenstaande foto’s.
Tot snel!