John67938 Op 4 minuten loopafstand van mijn huis zijn zojuist rond 11.15 begonnen met de opbouw van de kermis in Zwijndrecht. Straks even kijken in Barendrecht, en daarna terug naar huis en dan weer kijken hoe het met de opbouw in Zwijndrecht is en Hendrik Ido Ambacht op nog 10 minuten afstand is. Heerlijk al die kermissen (Zwijndrecht, Ambacht,, Dordrecht, Rotterdam, Werkendam, Krimpen, Capelle, Poortugaal) op nog geen 20 km afstand de komende week hier in de buurt.
GhostRiderPeter John67938 Dit blijft gewoon mooi om te zien he, niks tegen de moderne kassa/chaisse combinaties, maar woon en kassa zo is echt old scool 😀 Thanks voor de foto’s
Ralph2003 GhostRiderPeter Zeker fraai gezicht. En daarbij nog de grote ‘gebogen’ letters ‘Autoscooter’ op de wagen. Was vroeger ook bij meerdere Lunaparken het geval, evenals Polypen. Jammer dat je dat steeds minder ziet.
Discosmash-Leo Ralph2003 Dat ben ik met je eens, jammer dat op deze wagens van Ockers geen naam meer staat In het verleden, stond deze autoscooter altijd op de Koninginnekermis in Alphen aan den Rijn!
Toine Ockers heeft zeker 2 dezelfde type kassa wagens gehad? Meen dat ik er laatst eentje te koop zag staan.
larsdezwarte03 de oude autos van ockers staan nog in bergen op zoom waar alle exploitanten wonen zag ze van de zomer toe ik moest werken maar ik dacht dat ockers niet meer rees of hebben ze in corona niet veel kermissen gedaan
Discosmash-Leo larsdezwarte03 Ockers woont in Wijchen, ze hadden 3 autoscooters, maar hebben er nog 1 in hun bezit, en een wip en monster drop Dit is door hun zelfgebouwde bouwscooter
larsdezwarte03 van wie zijn die 2 oude vrachtwagens met die blauwe zeilen met ockers erop dan die in bergen op zoom staan
John67938 Vanmiddag nog langs het kermisterrein gelopen, helaas geen polyp gezien en zal wel niet meer komen ook denk ik. Geen ruimte meer hoe de attrakties nu staan opgebouwd
John67938 Hier de eerste draaibeelden vanuit Zwijndrecht. Heb een nieuwe camera beelden nog niet optimaal vooral al bij snellere attrakties, Even uitzoeken hoe ik dat kan oplossen.
GhostRiderPeter John67938 Heb een nieuwe camera beelden nog niet optimaal vooral al bij snellere attrakties, Even uitzoeken hoe ik dat kan oplossen Gebruiksaanwijzing ff uit het folie halen he😉 Nieuwe gadgets, das altijd even try and error, kom je vast wel uit. Voor nu bedankt voor de plaatjes✔️
PeterZeeland GhostRiderPeter 9 van de 10 keer is dat geen optie meer, dan kun je met een beetje alleen nog maar een pdf-je downloaden 😁😁