Eric Zo, ook even met mijn telefoon over het terrein gelopen. Mijn echte camera laat ik thuis, die gebruik ik voor serieuze fotografie. En dat bedoel ik echt niet lullig, maar voor kermisfoto’s voor een forum ga ik geen uren werk van maken want dan zijn ze toch maar nep.😉
Eric Erwin De foto’s vallen me ook niet tegen voor een telefoon. Mischien toch een keer de pro instelling uitproberen. (Samsung S22) De bloemetjes zetten wij altijd buiten en zijn niet speciaal voor de corso. Komen waarschijnlijk wel wat bloemenslingers of zo bij.
Eric We hebben vanavond wat versiering opgehangen voor Koningsdag. Wat slingers,ballonnen, oranje schijnwerpers en de vlag op de mastverlichting.
Eric Toine Beetje weinig ballonnen alleen 😃 Let op, ze hebben hier absoluut, totaal en volkomen geen gevoel voor humor dus ik zal het wel weer gedaan hebben…… Inderdaad te weinig ballonnen. Geen lucht genoeg om de leeghoofden hier te vullen! 🤣 😉
DirkJeroen Micha op Koningsdag horen de ballonnen er zeker bij en worden door het publiek gewaardeerd!
Maurice Micha Maarrrr zijn balkonen nou idd wel nodig? Qua uitstraling nee Ik vind dat altijd wel wat hebben juist, ook met Roze Maandag in Tilburg bijvoorbeeld als attracties vol gehangen worden met ballonnen en slingers 😎
Eric Micha Maarrrr zijn balkonen nou idd wel nodig? Qua uitstraling nee Ballonnen zijn blij en vrolijk. Leuk bij gezellige evenementen feestjes. Dat jij het niks vind is je goed recht. Alleen jammer dat een post van jou wéér een negatieve uitstraling heeft. (Mag dit wél, Maurice?)
GhostRiderPeter Ralph Welk rad🤔 Oww dat onder de ballonnen verborgen zit😂👌🏻 Geen half werk, houden ze bij Valentgoed sowieso niet van😉 Succes met prikken vannacht Eric🤣
PeterCenturion Eric Schitterend, die versiering. Maar… één opmerking heb ik toch wel… Waar is de Nederlandse vlag? Op een dag als deze mag die echt niet ontbreken. En nee, ik bedoel niet de lampjes, maar een echte… 🤣
Eric PeterCenturion Normaal hebben we 2 vlaggen aan de luifel hangen. Maar met al die BALLONNEN en héél veel vlaggenslingers even niet aan gedacht.🤗 Gelukkig zit de rood wit blauwe vlag in onze grote vlaggen verwerkt En zijn de vlaggetjes rood wit blauw en de ballonnen ook. Dus de driekleur is er wel, zij het in andere vorm. 😉
Eric Zojuist wilde Dennis de Kermisfietser met mij op de foto. Hij is een fan van de reacties van (Sarcasme)Eric. Hij leest ze met veel plezier. 🤣🤣👍👍