(foto gemaakt met groothoeklens) Dit vind ik zelf de beste en mooiste Rupsbaan van Nederland. Vooral als Boy zelf achter de knoppen zit, want dan zijn de rit en show gewoon erg goed.

Nu was er totaal geen show, en leek de rit ook iets minder snel te gaan als wanneer Boy wel achter de knoppen zit.

(foto gemaakt met groothoeklens) Maar goed, het blijft een plaatje!
Overigens vind ik bij de groothoeklens foto’s best goed te zien is dat deze cameralens toch wel iets minder is. Het lijkt alsof er minder detail toegevoegd wordt op de foto, en dit kan ik er dan met nabewerking wel op krijgen, maar is dan van een stuk mindere kwaliteit als dat de camera er zelf op zet. Desalniettemin is de camera niet slecht, maar de normale camera is toch echt wel beter. Of wellicht moet ik nog even verder neuzen in de instellingen.
Verder vind ik de groothoeklens en de optische zoom lens, ondanks dat het maar 2x is, best wel handig om er bij te hebben, maar denk ik dat ik maar vast hou als het even kan aan de normale lens.

Ik zie dat ik de foto die ik heb gemaakt van de Big Wave van van Duin per ongeluk verwijderd heb. Wellicht dat ik vandaag of morgen nog even terug ga om deze opnieuw te maken.
Maar goed, samen met de Flying Jumbo van Vermolen was dit de kermis op het Rembrandtveld in Almelo. Leuke kermis, maar ook niet meer dan dat.
Jammer dat de nieuwe Breakdance nog bij de fabriek stond, want anders was deze kermis toch echt wel beter geweest. Maar goed, ook die breakdance komen we wel weer tegen.
Tot de volgende keer!