Hallo!
Seizoen 2023 is alweer een paar weken begonnen, en uiteraard ben ik dus ook al op pad geweest.
Zeven reportages zijn er te zien in deze sessie, met een bonus van de opbouw van de kermis in Almelo, dus eigenlijk zeven en een halve reportage.
We starten, net als vorig jaar op de eerste dag, op de kermis in het Spinozapark te rotterdam. Vorig jaar heb ik die gecombineerd met de kids kermis in Amsterdam. Dit jaar heb ik alleen de kermis in Rotterdam bezocht.

Ik vind het een mooie locatie, zo aan het water. En ook was deze kermis goed te belopen, op loopafstand van station Lombardijen

Het attractieaanbod van dit jaar vond ik eigenlijk net wat beter als vorig jaar. Vraag me echter niet waarom, want dan moet ik je toch een antwoord schuldig blijven. Het is meer een gevoel. Als eerste stond er deze Trip Temptation van Bosma.

En gelijk, haaks op de Trip Temptation stond er deze Europe Flyer eveneens van Bosma, en de familie Seggers.

Iets verderop vinden we de altijd mooie en goede Rupsbaan Tropicana van van Reeken. Niet nederland’s beste in mijn ogen, maar wel een goede.

En ook deze Crash centre van van Reken was er te vinden als autoscooter.