[verwijderd] Vanmiddag na werktijd even via het Spinozapark gegaan waar de kermis opgebouwd wordt. Toch wel echt fijn dat het seizoen weer aan de gang is. Even nog ter reminder: Voor corona was deze kermis in het Zuiderpark. Vorig jaar was het voor het eerst in het Spinozapark, een naar mijn mening betere locatie, en het is kennelijk bevallen want dit jaar is de kermis opnieuw in het Spinozapark. Meer opbouw? Dat kan. https://www.achtbaanfanclub.com/index.php?option=com_content&view=article&id=9642:rotterdam-spinozapark-84-fotos&catid=243&Itemid=1300
John67938 Micha waar heb jij de laatste 5 maanden gezeten? Is al sinds september al bekend dat Melissen het over heeft genomen
Discosmash-Leo Richard-Grunn wel mooi dat Melissen de kraam niet aangepast heeft, en door gaat met de naam Wimpies prijzenpaleis Fijn dat het seizoen weer begonnen is!
Jan-Niek Ik merk het tegenwoordig wel vaker hier, dat je alles maar moét weten of gelezen moet hebben… 😉 Bedankt voor de bouwbeelden!
Marcootje het kan alsnog gebeuren dat Melissen de kraam aanpast naar eigen smaak of stijl, en voor nu de zaak even zo laat voor wat hij is. mooi voorbeeld was destijds de snoepkraam van Frans Bul, deze bleef in het begin van overname ook in de oude stijl maar is later helemaal gerestyld zoals hij nu is.
Discosmash-Leo Marcootje Je moet niet vergeten, dat Wim Muller in zijn jaren dat hij de zaak exploiteerde, zijn visitekaartje achtergelaten heeft bij zijn vaste klanten
Micha Het zou voor ons mooi zijn als hij blijft zoals hij is Maar ik denk eerlijk gezegd dat hij er in de vaste plaatsen beter een restyle aan kan geven
[verwijderd] Ik kwam vandaag rond 13:25 aan bij het Spinozapark. Het begon licht te druppelen en ik dacht: Nee, dit hadden we niet afgesproken Buienradar. Mijn abonnement om reclamevrij er gebruik van te maken is verlopen en verlengen gaan zemet dit soort onjuiste informatie natuurlijk niet aanmoedigen. 🙂 Dus eerst maar begonnen bij de rups en autoscooter. Daar kan je droog vermaak in ontvangst nemen. Geen flauwe grappen van een sarcastische cabaretier, maar je begrijpt wat ik bedoel. 🙂 Het heeft geen enkel moment echt doorgeregend. En later op de middag begon zelfs de zon door te komen. De mensen wisten de kermis ook prima te vinden. Als dit zo door blijft gaan is dit een kermis die door corona is verhuisd, maar er wel beter van is geworden. 🙂 Goed.. genoeg getypt denk ik. Even wat foto’s selecteren en delen. Jullie kennen intussen vast mijn website wel. Daar staan ze allemaal.
PeterZeeland [verwijderd] voor een allereerste kermis,met ook nog eens geen topweer vond ik er nog best veel volk rondlopen ook. Geen topdrukte natuurlijk , maar ik bezocht ook de Zuiderpark editie wel e ,en daar was het beduidend minder druk.
John67938 [verwijderd] Weer goed bezig Arjan, trouwens niet gewend dat je foto’s hier deelt van je de laatste jaren
John67938 PeterZeeland stond ook veel minder vermaak in zuiderpark. Vind dit alleen maar een vooruit gang. Ik van de week ook nog wel een paar keertje er heen, toch maar 10 minuutjes reizen voor mij met ov
[verwijderd] John67938 ach ik probeer eens mee te draaien.. 🙂 Eens zien hoe lang ik het vol hou.. als ik straks weer veel kermissen bezoek en minder tijd heb.