Joordi Svenjj op Google staan genoeg foto’s 😀 Is een spelzaak met het spel monster drop (balletje die in een bepaald gat valt waarmee punten te verdienen zijn)
[verwijderd] Discosmash-Leo Volgens mij wordt die naam al best een tijd gebruikt. Het is ook gewoon een bedrijf die in KVK staat. 🙂 Ik ga niet opvragen hoe lang al. 🙂
Freek040 Wat een mooie lijst voor Hoorn! Al had ik stiekem wel gehoopt de Energizer in Eindhoven te zien. Er blijft gelukkig nog genoeg moois over voor Park Hilaria.
FunhouseNiels lorenzomarsman wel een bijzondere naam dan terwijl die Time Youre Prize heet… is gewoon een behendigheidsspel😉
PeterCenturion Vandaag is in de krant de pachtopbrengst gepubliceerd: € 535.000,–. Een stijging van € 35.000,– ten opzichte van vorig jaar. Wat een geld…
PowerTowerRalf PeterCenturion Zo op het eerste gezicht een smak geld. Maar als je het vertaald naar bezoekersaantal en het aantal zaken wat verpacht staat…dan valt het nog enigszins mee…
Svenjj PeterCenturion En dan te bedenken dat een behoorlijk deel daarvan door de ’gok’kramen wordt betaalt. Of is dat niet meer het geval?
PeterCenturion Svenjj Dat wordt natuurlijk niet gepubliceerd, maar ga er maar vanuit dat de grijpkranen en de pushers een heel flink deel van dat geld op tafel leggen…
GhostRiderPeter We kunnen verder babbelen over pachtopbrengsten in het 2024 topic over Hoorn✔️ Hier gaat een slot op, topics omhoog schoppen voor pachtopbrengst van dit jaar is niet de bedoeling ✔️