Kevin We hebben er weer een Autoscooter bij in Nederland. Al weet ik niet om welke Sterrenberg dit gaat.
Ronald Kevin We hebben er 1 bij en zijn er 1 kwijt. Hij is er nog niet, maar al wel snel. Het betreft Willy Sterrenberg.
Wimbr1970 larsdezwarte03 Dat vroeg ik me ook af misschien had hij plek met ShowTime en heeft deze als vervanger geregeld?
Kevin-KJP Wimbr1970 Showtime staat tijdens Budel nog in Den Bosch, dus staat de Gravitron van Swinkels in Budel op de plek van de Showtime 😉
Joshua1986 Kevin-KJP het zit anders in elkaar, maar dat is verder niet relevant. Beide gravitrons zijn van swinkels.
Kevin In Oosterhout staat de Nostalgische Tunnelbaan van Dutys/Eckelboom op de kermis. Zowaar de enige kermis waar die nog staat?
Kevin Svenjj Het screenshot met de tekst erop voldoet dacht ik als voldoende informatie voor de gene die het interessant vinden.
Ronald Kevin Nu moet ik toegeven, iemand op dit forum zal het niet geloven🤣😂 tenzij die ook z’n account opgegeven heeft. Maar op beide sites komt de info van mij af 😉 Ze zullen het vast wel nagekeken hebben op een bepaalde site.