Je mag absoluut vinden dat het ook vriendelijker kan.
Maar ‘je bent niet wijs’ is gewoon een uitspraak waar niets mis mee is.
Maar zoals ik al eerder zei is de maatschappij verworden tot ‘alles is beledigend en aanstootgevend’ en daar ben ik het dus niet mee eens.
En ik geen eelt hebben?
Ik denk dat ik eelt heb op plekken waarvan jij niet eens weet dat je er eelt kan hebben!
En zeker op mijn ziel want jij begint over pestten?
Nou, met mijn 57 jaar nog steeds last van mijn lager schooltijd dus bij mij hoef je niet met het begrip pestten aan te komen! Daar weet ik namelijk alles van.
En als ik zou vinden dat werkelijk alles gezegd kan worden en dat ook zou doen, dan was ik allang van dit forum afgekieperd .
Natuurlijk kan niet alles gezegd worden maar er wordt nu overal om alles zó doorgedraafd dat het gewoon niet leuk meer is.
En hoe erger het wordt, hoe meer en meer ik me er aan irriteer en dan zeg ik dus met vriendelijke woorden in beeldspraak wat mijn mening is.
Maar blijkbaar is ‘wattenstaafje’ dus ook zwaar beledigend en elke grens overschrijdend.
Ik kan me nog herinneren dat er een jaar of wat geleden iemand het zwaar te verduren kreeg omdat hij het woord ‘flapdrol’ gebruikt had.
Het hele forum in rep en roer!
Als er één benoeming absoluut vriendelijk en onschuldig is, is het Flapdrol wel!
Maar goed, het kan dus niet meer.
Dus ga ik stil in een hoekje zitten (wat een mazzel dat ik daar al zat), lees het allemaal en laat het maar over me heen gaan.
[verwijderd] Nu heb ik ook wel de eigenschap dat als je zegt: Nou dan ga je toch lekker.. dat ik dan juist blijf
Die eigenschap heb ik ook en ik zou dat argument nooit gebruiken omdat ik dat de kinderachtigste reactie ooit vind!
Eric [arjan]dus denk goed na wat je volgende zet is als je op dit bericht wilt reageren.
Waarom reageerde ik op deze zin met het antwoord “Dom” ?
Omdat je hier duidelijk dreigend over komt en ik daar niet van gediend ben!
Ik weet hoe ik uit de hoek kan komen en mensen mogen van mij precies zo terug reageren maar zo’n toon tegen mij aanslaan, dat dus niet!
Ik heb het niet van een moderator geaccepteerd en van jou ook niet!
Als we elkaar op een kermis tegen komen hebben we soms een gezellig praatje en wat mij betreft blijft dat ook zo!
We kunnen het niet met elkaar eens zijn maar dat wil niet zeggen dat het gelijk haat en nijd is. 😉