Eric Is dit nou een forum waar we het gezellig over onze hobby hebben? of is dit een dood verklaarde website waar een paar mensen lekker hatelijk doen tegen alles en iedereen die ook maar het lef heeft een vraag te stellen, en dan zodra er op gewezen wordt dat je dezelfde boodschap ook vriendelijk kan doorgeven gaan steigeren omdat alles gezegd moet kunnen worden.
Wie heeft er dan gebrek aan eelt? Jij! Ik mag vinden dat het ook vriendelijker kan. Dan wijs je iemand nog steeds er op dat je het er niet mee eens bent. Maar doe je het toch nog met een beetje respect. Als dat te moeilijk voor de gemiddelde gebruiker van dit forum dan wordt dit het 2e forum in 1 week waar ik mijn wachtwoord ga veranderen naar een combinatie van letters, cijfers en tekens die ik me al niet meer kan herinneren nadat ik ze heb ingevoerd. Simpelweg omdat ik hier dan niet meer deel wil nemen aan het forum. Dan winnen “de pesters”.. hoewel winnen.. als je vecht om een stuk dor grasland en je hebt gewonnen.. wat heb je dan gewonnen?
Nu heb ik ook wel de eigenschap dat als je zegt: Nou dan ga je toch lekker.. dat ik dan juist blijf.. dus denk goed na wat je volgende zet is als je op dit bericht wilt reageren.