Op IAPPA stond er bij de stand van Huss niet alleen een nieuw filmpje van de Breakdance 5. Er werd gehint door een klein deel van een concept art te laten zien van nog 4 Huss machines die een nieuwe versie krijgen. Hier viel volgens de video maker uit op te maken dat het gaat over: Troika, de Magic, Huss Booster en de Flipper. Interessante vooruitzichten…

• Eddy vindt dit leuk.
  • Eddy heeft hierop gereageerd.

JordiRodriguez Nieuwe Huss Rides voor op de kermis zou wel geweldig zijn, want dat hebben we de laatste jaren al niet meer gehad.

Op loopings stond over de break dance 5 : Het concept is in principe ontworpen voor pretparken, maar tijdens pretparkbeurs IAAPA Expo Europe in Barcelona bleek er deze week ook een hoop interesse te zijn vanuit kermisexploitanten. “Dus wellicht dat we voor hen ook een transportabele kermisversie zullen ontwikkelen.” ik vermoed dat als er interesse is dat zeker zal kunnen.

10 maanden later

Vandaag is er op de IAAPA EAS een nieuw filmpje uitgekomen met de nieuwe concepten van Huss:

Ik hoop dat ze hiermee weer succesjes scoren op de kermis. Huss is knus! 😃

Volgens mij alleen park varianten dus het succes op de kermis lijkt me lastig

• Joordi heeft hierop gereageerd.

Joordi

Alleen de Break Dance en Booster…….. maar gezien het prijskaartje. 🤔

De 1e BD 5 is in aanbouw en zal in het Prater volgend jaar z’n première maken.

Alex De 1e BD 5 is in aanbouw en zal in het Prater volgend jaar z’n première maken.

Laser Dance gaat ie heten, de volgende plaatjes werden erbij getoond:

Voor mij hoeft het in ieder geval niet.
        De meeste bestaande Breakdance’s zien er zo prachtig uit dat ik niet zit te wachten op een modernere variant.
        En voor mij is Huss sowieso de enige echte Breakdance, en heb ik niet zoveel met andere merken en type’s

Toine uhmmmm. Wat?
          Uiterlijk heeft huss uiteindelijk niets mee te zeggen en deze breakdance wordt door huss gebouwd 😆
          En het is niet voor niets dat veel breakdancers omgebouwd worden nu door sad

• Peter vindt dit leuk.
          • Toine heeft hierop gereageerd.

Die soort Breakdance met Flipper gondels lijkt me dan wel weer best leuk als die een beetje hard kan draaien 😎

De heupbeugels bij zo’n Huss Booster vind ik nogal wat, ben dan wel benieuwd hoeveel kanten je opgeslingerd wordt met het bovenlichaam

Alex Voor in een park ja, voor de kermis niet mijn smaak.

Gelukkig, zal alles wel aan te passen zijn, want ook voor veel pretparken is dit kale wit niet mooi.

Vind de gondels qua vorm(formaat), design en beugel helemaal niks.
            Voelt veel te ingesloten