Ruben-kermisfun Olen jaarmarkt, De bladeren dwarrelen van de bomen, Sinterklaas is weer aangemeerd. En mijn laatste kermis van dit seizoen is daar! En wat voor eentje, één van de drukst bezochte jaarmarkt-kermis die ik bezoek.. Elk jaar is er ontzettend veel volk aanwezig en hangt er een leuke sfeer. Hier staat voor de jeugd, Autoscooter “2 Fast 2 Furious”, Funhouse “Showtime Madness” en De lambada “Ali Baba” Hier staan de kermispony’s voor de laatste keer hun rondjes te draaien. En zal er vanaf 2023 geen pony’s meer te vinden zijn op de Belgische kermissen. De kermis is lopende van 13/11 tot 15/11 Locatie: Centrum, Sint-Maartenstraat Het fun House past eigenlijk net en ook net niet.. Om dat dit vanaf vandaag de geschiedenis ingaat, wat extra foto’s genomen. Hier begint het smalle straatje.. Zeer moeilijk om foto’s te nemen met al de mensen. De dragon staat altijd een beetje verstopt achter de kramen en de bomen. Dit was het, voor dit jaar. Er zullen enkel nog kerstmarktjes online komen. Maar voor mij zit het er echt op! De meeste drukke tijd van het jaar begint dan ook voor mijn bedrijf dus moet ik me daar op concentreren. Bedankt om dit mooie kermis seizoen met mij mee te maken!
GhostRiderPeter Ruben-kermisfun Hier staan de kermispony’s voor de laatste keer hun rondjes te draaien. En zal er vanaf 2023 geen pony’s meer te vinden zijn op de Belgische kermissen. En dat ging niet ongemerkt voorbij dit treurige moment. Marcel Turelinx heeft er voor gevochten maar het niet gewonnen van de zogenaamde dierenliefhebbers. Menig hobby pony wordt slechter, veel slechter behandeld maar daar heeft men geen oog voor. Gelukkig gaan de pony’s met pensioen en worden tot het einde van hun leven door Marcel vertroeteld👌🏻 Jij bedankt voor de reportage Ruben✔️
Ruben-kermisfun GhostRiderPeter Het was zeker een treurig moment, je zag aan Marcel dat hij niet heel gelukkig was. gelukkig luistert hij niet van wat mensen zeggen en schrijven.. over hem en de kermis pony’s. Want tijdens het nemen van een foto, kwam er koppeltje naar mij toe en zeiden “Wat erg he meneer die pony’s hier op de kermis.” ik wist eerst niet wat zeggen, dus lachte het weg, maar zag in de verte dat Marcel dat gehoord had.. Niet fijn natuurlijk, zeker niet op de laatste dag! Gelukkig kwamen er veel mensen afscheid nemen en cadeautjes brengen, (Waaronder ook ikzelf)
GhostRiderPeter Ruben-kermisfun Want tijdens het nemen van een foto, kwam er koppeltje naar mij toe en zeiden “Wat erg he meneer die pony’s hier op de kermis.” Kortzichtige mensen hou je altijd, ooit de discussie aangegaan met dergelijke droeftoeters in Düsseldorf die stonden te demonstreren voor de ponybaan van Barth…… Kansloos volk, en gelukkig greep de polizei daar wél in 🙂 Maar goed weer een hard werkend ondernemer zijn broodwinning ontnomen, maar niet getreurd we zien Marcel gewoon terug volgend seizoen met andere zaken 🙂