GhostRiderPeter Zo om 20:30 op Rtl5, Bij ons op het Kamp met daarin Wimpie en Jose welbekend van Wimpies Prijzenpaleis en hun afscheid van de kermis dit seizoen.
Freek040 GhostRiderPeter Ik volg de serie al via Videoland. Een erg vermakelijke serie met vorig seizoen hele leuke beelden van het gezin van Niek Moonen en nu dan Wimpie en José. Echt een aanrader om te kijken!
GhostRiderPeter adela serieus???? “Kijk” eerst (als dat al mogelijk is voor je in Tjechie) en kom dan pas met onnozele vragen. Het is het nieuwe seizoen van de serie en de 2e aflevering
PieterRJ DannyR nou meerdere hoor…. zoveel onnodige, onnozele vragen waarbij ik soms denk “wat maakt dat nu voor jou uit” … bij sommige Avatars gaan al haren overeind staan
DannyR PieterRJ ik snap even niet waar je naartoe wil met je opmerking? In de serie is duidelijk te zien dat het over de grote zomer kermis gaat in Augustus. En dan.kan die.dus niet in Maart zijn opgenomen
Discosmash-Leo Jeroen-Geroniemo lekker geïnteresseerd ben jij! hou je commentaar dan voor je, er zijn waarschijnlijk wel mensen die dit wel leuk vinden
Jeroen-Geroniemo Discosmash-Leo dit geneuzel, als iedereen eens bij de kern blijft inplaats van oeverloos te zeveren van ik moet ook antwoord geven. 60% van de antwoorden hier kun je schrappen als totaal niet relevant. En nee dat heeft niks met niet geïnteresseerd te maken er zijn echt wel mensen die wat te melden hebben.
Discosmash-Leo Jeroen-Geroniemo Het lijkt mij beter dat jij hier helemaal niet meer komt. Dit noem ik stemming maken!
Jeroen-Geroniemo Discosmash-Leo waarom zou ik hier niet meer mogen komen omdat jij dat wil rot toch op man. Ik heb niet eens zin om met jou hier over te discussiëren.
Patrick Laten we wel gewoon vriendelijk blijven tegen elkaar? Dat iedereen verschillende interesses heeft heeft een ieder ook gewoon te accepteren en te respecteren. Het aanvallend reageren op elkaar is niet nodig.