Ralph2003 Tijdens mijn bezoek was de Autoscooter net weg en ook de Chaos en de Toxic. Zeer opvallend vond ik dat de Snow Jet al weg was terwijl deze toch een aanzienlijke afbouwtijd heeft. Misschien als enige in de nacht al gebroken? Een wel hele goede editie van de Bredase kermis dit jaar met topvermaak, goede en weer eens een andere opstelling en nog eens goed weer ook, 10 dagen lang! Hier moet toch wel voor velen een dikke boterham zijn verdiend. Dat was mijn bijdrage van de grote najaarskermis in Breda op het Chasséveld. Allen anderen ook dank voor de vele foto’s!
MutselMirella Ralph2003 Zeer opvallend vond ik dat de Snow Jet al weg was terwijl deze toch een aanzienlijke afbouwtijd heeft. Misschien als enige in de nacht al gebroken? Ze hadden haast denk ik, allebei de Snowjets gaan/zijn naar Londen. En dank voor de fijne foto’s! 🙂
Marcootje Mooie afbouwrepo Ralph, wel valt me op dat iedereen al vrij snel afbreekt en weggaat terwijl voor de meeste het de laatste kermis was volgens mij. Misschien dat het er mee te maken heeft dat het Chasseveld z.s.m. weer vrij moet zijn voor te kunnen parkeren.
Patrick Marcootje Zeker mooie afbouwreporatage van Ralph, maar inderdaad gemeentes stellen vaak ‘eisen’ aan het leeg opleveren van terrein binnen een X-periode na afloop.
DirkJeroen Patrick Einde seizoen willlen de meeste exploitanten ook zo snel mogelijk naar huis of naar de winterplaats!