Ban for Life user Alleen al het wagenpark van Hoefnagels (beiden) is al een attractie op zich. Altijd prachtig om te zien.
Marcootje Mooi mooi mooi die transporten allemaal, is er al wat bekend trouwens wat de vervanger wordt van de Projekt 1 ???
Ralph2003 Micha Dat zou een kleine zweeftoren worden volgens mij. En de Polyp naar Kasteelplein, ik dacht al bij de verpachting Dat er een grote zaak miste op dat grote plein. Bedankt voor deze uitgebreide fraaie reportage tot zover.
Kevin-KJP Vandaag op de woensdag werd er weer druk gebouwd. Zal de gehele reportage besparen, dus daar moet ik jullie helaas voor doorverbinden naar mijn facebookpagina. Maar wil hier toch wat plaatjes delen. Dus ENJOY…!! Komt nog meer, dus even geduld met posten
Kevin-KJP we gaan nog eventjes door…. Komt nog een laatste deeltje, dus nog eventjes geduld met posten…
Kevin-KJP Laatste deeltje…. Dit was een selectie van de woensdag, de gehele reportage kunnen jullie vinden op het welbekende adres: www.kermisjunkypictures.nl 😉
Svenjj Micha Ik denk dat Wim doelt op de kleine zweeftoren, niet de El Mundo. En wat dat betreft ben ik het met hem eens. De bezoekers van Weert zijn een grote toren gewend, ik denk dat zo’n kleinere toren dat wel zal merken qua klandizie.
LimBrabo-Wim Chris-1970 polyp heeft gister nog gedraaid in Alphen aan den Rijn, dus zal denk ik wel zsm arriveren.
Kevin-KJP Chris-1970 Zijn beide vandaag aangekomen, evenals de Autoscooter, X-Factory, Fun Factory en de Toxic. Met natuurlijk nog veel kantzaken 😉
LimBrabo-Wim KermisKo normaal heeft Hotel “Antje van de statie” t.o het station altijd 2 cameras actief, maar deze zijn op dit moment offline. https://www.antjevandestatie.eu/webcam/
Kevin-KJP kev077 Was wel de bedoeling, maar omdat de verkoop naar de Voer pas NA Bocholt plaatsvind, en Hoefnagels ermee in Stuttgart staat, kan die niet komen. En beide Around the World toren stonden al elders.