Deeltje 4…
Gelieve nog niet posten, komt nog 1 laatste deel….
Laatste deel van de dinsdagavond….
Morgen weer een update,, maar omdat ik er dan de hele dag ben, word het een selectie 😉
Alleen al het wagenpark van Hoefnagels (beiden) is al een attractie op zich. Altijd prachtig om te zien.
Toffe foto’s, doe je goed!
Mooi mooi mooi die transporten allemaal, is er al wat bekend trouwens wat de vervanger wordt van de Projekt 1 ???
Marcootje wat is er met de project 1 dan?
Micha Dat zou een kleine zweeftoren worden volgens mij.
En de Polyp naar Kasteelplein, ik dacht al bij de verpachting Dat er een grote zaak miste op dat grote plein.
Bedankt voor deze uitgebreide fraaie reportage tot zover.
Micha Projekt 1 staat op een Duitse kermis. Gewoon onder Sipkema 😉
Ralph2003 ik bedoel, waarom komt de projekt 1 niet
Vandaag op de woensdag werd er weer druk gebouwd. Zal de gehele reportage besparen, dus daar moet ik jullie helaas voor doorverbinden naar mijn facebookpagina. Maar wil hier toch wat plaatjes delen. Dus ENJOY…!!
Komt nog meer, dus even geduld met posten
we gaan nog eventjes door….
Komt nog een laatste deeltje, dus nog eventjes geduld met posten…
Laatste deeltje….
Dit was een selectie van de woensdag, de gehele reportage kunnen jullie vinden op het welbekende adres: www.kermisjunkypictures.nl 😉
Kevin-KJP bedankt voor de repo!::👍👍 Jammer dat Weert en kleine zweeftoren krijgt.
LimBrabo-Wim doe mij maar een wellenflug inplaats een starflyer
Micha Ik denk dat Wim doelt op de kleine zweeftoren, niet de El Mundo. En wat dat betreft ben ik het met hem eens. De bezoekers van Weert zijn een grote toren gewend, ik denk dat zo’n kleinere toren dat wel zal merken qua klandizie.
Svenjj ik bedoelde inderdaad een 60 mtr++ zweeftoren.😎
En een paar plaatjes van gisteravond tijdens de opbouw;
Dat was hem!
Nog geen Jumper en Turbo Polyp in Weert gearriveerd?
Chris-1970 polyp heeft gister nog gedraaid in Alphen aan den Rijn, dus zal denk ik wel zsm arriveren.
Chris-1970 Zijn beide vandaag aangekomen, evenals de Autoscooter, X-Factory, Fun Factory en de Toxic. Met natuurlijk nog veel kantzaken 😉
Zijn er nog ergens webcams actief ?
RUUD076 normaal heeft Hotel “Antje van de statie” t.o het station altijd 2 cameras actief, maar deze zijn op dit moment offline. https://www.antjevandestatie.eu/webcam/