Joshua1986 Na een dagje Mondo Verde in Landgraaf, even snel doorgereden naar Neuss. Aangezien mijn vrouw helemaal fan is van de breakdance, haar kennis laten maken met een no2. Wat een geweldige ritten gaf de dame in de kassa weg bij Bonner zeg! Nu ben ik sowieso al gecharmeerd van Duitse dames in de kassa achter de knoppen, puur omdat dit aanzienlijk leuker klinkt. Maar die ritten die ze gaf, werd je op zn peters gezegd wel even foxwild van! Ikzelf geef niet zoveel om een breakdance maar ben nu toch ingestapt en heb enorm genoten. Ook de SoundMachine stond er mooi bij. Op aanraden van Jillvanni daar ook maar ingestapt want deze Shaker gaf de betere ritten zei die, maar vond die persoonlijk wat tegenvallen kwa rit. Tussen het lopen met me gezin door nog wat foto’s gemaakt, en genoten van het mooie aanbod op een kleinere Duitse kermis met onder andere; Apollo13 Konga Breakdance no2 bonner Die krake Jetlag Jupiter Wellenflug Muziek express Soundmachine Wilde muis Hieronder nog wat foto’s, gemaakt met me telefoon.
PeterCenturion Nou, klein zou ik deze kermis niet willen noemen. Er staan hier toch een hele berg fraaie kramen ieder jaar…
Joshua1986 PeterCenturion kwa kramen was het inderdaad goed bezet, maar als je die een paar gezien hebt, heb je ze allemaal wel gezien. Veel van hetzelfde, maar wel vaak prachtig aangekleed die zaken. Ik doelde uiteraard ook meer op de vermaakzaken. Maar dat heeft een prima aanbod daar. Mooi opgezet lekker dicht op elkaar. Vind die Duitse opstellingen toch altijd al waanzinnig om te zien, enige waar we dat hier een beetje terug zien is in Enschede. Woonwagens tussen de attracties, goed vol gebouwd. Plek optimaal benutten.
GhostRiderPeter Joshua1986 Vind die Duitse opstellingen toch altijd al waanzinnig om te zien, enige waar we dat hier een beetje terug zien is in Enschede. Woonwagens tussen de attracties, goed vol gebouwd. Plek optimaal benutten. Dat doen ze hier in nl ook, helaas alleen de plek goed benutten voor bebouwing zodat er op amper geen enkele kermis meer ruimte is voor de woonwagens erachter/tussen. IK weet niet beter dan dat we met de woonwagen achter het spul stonden op een enkele uitzondering na, en zelfs dan nog op een te lopen afstand. Tegenwoordig moeten ze met de auto pendelen. Dus ja dat heeft zeker wat de duitse aanpak. Praktisch en veiliger zo naast je zaak. Tot zover de offtopic 😉 Er staat een mooie kermis hoe dan ook en hoe meer kraampjes des te meer te bikken zolang het vermaak maar in verhouding blijft 🙂
Hamtaro-Youri Als ik het goed heb begrepen was dit de laatste kermis van de Apollo13 onder de huidige eigenaar en is die verkocht naar engeland.