Ligt het aan mij of gaan er tegenwoordig meerdere kermissen achteruit? Kijk naar Oss, Oosterhout en nu Boxtel weer. Oke, het kan niet elk jaar beter en beter maar het kan toch niet zo zijn dat enkele buurtbewonertjes gaan klagen en het voor elkaar krijgen?
Waarom jaaaaren dezelfde opzet en dan ineens dit. Las dat de jeugd in Boxtel nu massaal naar Den Bosch gaan.
Er hebben hier toch altijd mooie zaken gestaan, Tornado, Super Mouse, Flyer, Booster, Polyp, Eclips, Hearst Breaker welke me zo even te binnen schieten.
Anderzijds vond ik het jaren geleden al wel opvallen dat op de Markt de kermis tot 01.00 uur openbleef en ik dacht ook nog eens 01.30 uur.
Dat zie je niet veel op kermissen, ook toendertijd niet.
Overigens wel een fraaie Autoscooter met zo’n lekkere dikke Duitse kassa erbij.
Ik vroeg me ook af om welke Hinzen het ging maar het is dus de Hinzen van de vroegere Future World. Wie is D. Hinzen dan eigenlijk? Ik dacht altijd dat er 2 Hinzens waren, 1 van de Scooters en Cranes en de andere van de Duitse Huss zaken. Er is ook nog een Autoscooter genaamd Disco Cars geweest welke eerst van Buwalda was, welke Hinzen is dat dan weer ?