Ruben-kermisfun larsdezwarte03 Dat is momenteel nog niet geweten, er wordt weinig tot niks over gezegd.. De volgende kermissen die hun hebben zijn: Tongeren, Leuven, Hasselt..
Ruben-kermisfun De laatste dag van de zomerkermis in Aarschot is aangebroken. dat betekent ook ineens einde zomervakantie. Er was vandaag veel volk op de been, lekker ouderwets gezellig! Eigenlijk was ik hier vandaag om mijn nieuwe camera te testen, dus wil je de gehele reportage bekijken? bekijk dan de vorige post.😉 Nog niet posten aub, er komt nog meer.
Micha Bedankt voor de foto’s, zitten zeker mooie tussen . We zitten hier trouwens niet vast aan het limiet van 10 foto’s per post zoals het op tp was 😉
Ruben-kermisfun Micha Bedankt voor het compliment, maar ben nog niet tevreden. Marja, een nieuwe camera is altijd aanpassen. Staat er dan helemaal geen limiet meer op? Want dat is het eerste dat ik erover hoor. 😄
Micha Ruben-kermisfun volgens mij zit er geen limiet meer op. Het was als ik me goed herinner vroeger voor de wat trage pc waar het laden in 1 post heel lang duurde en in meerder sneller ging. Maar iedereen heeft nu wel een pc/telefoon die het makkelijk aan kan.
PeterCenturion Hoewel ik zelf wel af en toe constateer dat de laadtijd wel afneemt als je meer dan 50 foto’s in een post stopt. Dus alles in één zou ik niet doen als het daarboven komt. Overigens best een nette kermis daar in Aarschot.