Kevin Vorig jaar was er een nieuw reuzenrad voor Nederland op de kermis met rooden staanders. Daarna nooit meer ergens gezien? Probeerde er een foto van te zoeken maar niet gelukt. Soms vraag me toch af waar al de reuzenraden het hele jaar door staan..
Alex Kevin Mondial Nostalgie Rad (1e ex-Bourquin) wat meerdere exploitanten de afgelopen periodes gehuurd of in opdracht van ergens hebben geplaatst.
Dennisdekermisfietser Kevin Denk dat je die van Van Reken bedoeld. Die stond vorig jaar op de Zwolse zomerkermis. In dat topic kun je hem terugvinden want heb hem daar op de foto gezet👍👍
Alex Kevin Lezen is een vak…. afgelopen Juli nog op pad onder Klemm & Sohn. Is een verhuur rad voor een ieder die een rad ergens nodig heeft of neer kan zetten.
Nordy DannyR denk het niet. Teveel problemen plus ze reizen nu met ik denk de mooiste booster maxx ter wereld gemaakt ! Dam mooie attractie
StarlightRangerTonnie DannyR MichealV gaf hier boven aan Zag hem toevallig gisteren in een video voorbijkomen, staat bij Wolves in Apeldoorn blijkbaar.
GhostRiderPeter Nordy Jij haalt de Pandora - Fabbri - Hoefnagels met de Pandora - Polyp - van Kammen door elkaar 😉
DannyR StarlightRangerTonnie dat had ik inderdaad ook gezien. Maar daaruit kunnen we natuurlijk niet aan opmaken of hij verdwijnt of nog terug komt.