Erik1968 MartijnH Martijn bedankt voor jouw toevoeging. Ik snap dat niet alle tussentijdse eigenaren vermeldt worden.
Joshua1986 Peter ik zei ook nergens dat het niet toegestaan is. Ik zei dat ik het netjes vond dat er geen foto’s op privé terrein gemaakt waren.
DannyR Wouter Tilburg zal voor dit jaar de eerste kermis worden. Ze zijn momenteel druk bezig de gondels compleet te reviseren
Distroyer-ashwin Tornado staat op een rustige pitje dit jaar. Omdat ze eerst wilde focussen op de Destroyer
Johan013 Het spookhuis van Sterrenberg dat vorig jaar in première ging in Werkendam…dat heb ik dit jaar nog niet voorbij zien komen?
Ryank2304 Kevin Nee dat is de Rio Carnaval. Het spookhuis stond te koop en is volgensmij verkocht aan een duitse exploitant.
GhostRiderPeter Ryank2304 Klopt is naar Kappe (D) gegaan en na een aantal kermissen alweer actief te koop gezet, wegens succes zeg maar 😉
Niels Dat is pas recentelijk geweest dan, Monopoly loophuis heeft met Hemelvaart nog in Vlierden gestaan.
Ronald Niels Nee die stond met Hemelvaart in Nijverdal, maar het gaat om een Loopspookhuis van een andere tak Sterrenberg.
Eddy MichaelV De Flash van Weber? Als ik polypweb mag geloven is deze zaak eind 2015 naar Denies/Kipp gegaan en in/na 2018 naar Rusland https://www.polypweb.eu/viewtopic.php?t=3114
corwin Eddy de laatste jaren in Duitsland waren onder kipp heeft toen zelfs een toer in Nederland gemaakt