Kevin Crash-test achtbaan van Hendriks? Deze is ooit ook blauw geweest? Was dat de zelfde Hendriks als de Bugs en Bees? Reisde deze familie nu nog met iets?
DannyR Kevin Crash test is nooit blauw geweest. En ja is dezelfde Hendriks als de Bug en beegs. Momenteel bezitten ze oa 2 grote raden. Die pas in Tilburg stond is van hun en 1 staat dacht ik in Oostenrijk
Kevin DannyR Okee👍. Welke blauwe muis achtbaan was het die we enkele jaren in Nederland hebben gezien?
Micha Van het weekend op decibel de eigenaar van de Pandora en topspin gesproken De topspin staat in zuid Afrika en gaan we helaas niet meer terug zien werdt me verteld
Mwierckx Micha ik zag dat hij overdag stil stond en pas in de avond draaide. Wat was daar de reden van? Gondels zagen er trouwens ook niet al te fraai uit moet ik zeggen. Likje verf mag wel weer eens.
Ban for Life user Mwierckx Schijnt dat de gondels regelmatig in een gehuurde vrachtwagen staan en zo op elkaar gestapeld worden. Er zit mede daardoor veel schade aan de gondels helaas.
Johan013 Mwierckx dat had ik ook gezien. Ik snap dat niet..ben je zo lang bezig geweest om hem helemaal op te knappen en dan ga je daarna zo met je spullen om
Micha Mwierckx vrijdag heeft hij heel de dag niet gedraaid. Weet de precieze problemen niet maar begreep dat er een kapot onderdeel was waar ze op moesten wachten
Ban for Life user Waar ze gebleven zijn? Hier in Amerika een een trotse nieuwe eigenaar die hem als hobby speeltje gekocht heeft.
Johan013 Joshua1986 ja dat zal best. Maar hoeveel moeite kost het nu om je spullen netjes van A naar B te vervoeren.
Paulvh Johan013 daar zijn ze bij Straub niet heel goed in, in spullen netjes houden. Het enige waar ze goed mee omgaan is een camera 😂
Joshua1986 Johan013 als er andere dingen spelen, kost dat veel moeite. Vandaar dat ik al zei; alles heeft een reden.
Johan013 Joshua1986 oke.. ik hoef die redenen niet te weten…vind het wel zonde om te zien dat er zo mee om wordt gegaan..zeker als je weet hoeveel tijd en moeite er in is gestoken om hem weer helemaal op te knappen