Dion-Jansen 9 December tot 8 Januari
Nieuw op de kermis in 2023
Toine Er schijnt ook een duitse schwartzkoppf polyp van eigenaar te wisselen welke ook aan NL wordt gelinkt.
PowerTowerRalf En om welke polyp zou dit gaan?
Dat zal dan wel die van Massel zijn. Die schijnt ook al een tijdje te koop te staan.
PeterCenturion zal deze dan naar Hoefnagels gaan?
Zijn schoonvader heeft deze Polyp weer mee opgeknapt nadat hij uit het parc kwam.
Bij deze polyp zit ook nog een ouwe pakwagen van de ex scooter van Brinksma
PeterCenturion heeft Massel er niet 2 dan? Een Spider en een Monster 3?
- Bijgewerkt
Als ik op massel zoek kom ik op een bakker en een monster 3
- Bijgewerkt
Per direct overgenomen en de “premiere” op de Wheinachtsmarkt Breslau/Wroclaw onder de Gebr. Boos, het welbekende Lach Freu Haus - Distel
Oftewel het Project 30 waar al naar gehint werd bij de aankondiging Spinning Maus en Booster Maxxx
- Bijgewerkt
Als ik deze link https://themeparkfreaks.eu/2022/10/bella-vista-wordt-een-nieuw-reuzenrad-voor-nederlandse-en-duitse-kermissen/ moet geloven heeft Mike Hoefnagels dus geen polyp maar een Lamberink RL46 rad gekocht, of worden door deze site de diverse families Hoefnagels door elkaar gehaald?? Want Hoefnagels (bijna ex eigenaar) van de Aeronaut komt toch ook met een rad. Heb zo"n vermoeden dat de themepark site in deze case de plank mis slaat??
LimBrabo-Wim dit betreft J. Hoefnagels die met het Bella Vista reuzenrad komt
Co van Oosten.
- Bijgewerkt
In Bergheim (Duitsland) is de nieuwe '‘The Tower’' van Ordelman in premiere gegaan vandaag. Het gaat om een 35 meter hoge zweefmolen van AK rides.
Eclipse-Randy over welke Ordelman hebben we het dan?
Toevallig ook foto’s van deze zaak
ik denk albert jr ordelman
larsdezwarte03 die had er toch al 1. Of is deze erbij gekomen
ik denk t maar weet t ni zeker he