Nieuw op de kermis in 2023
DannyR en dan staan andere zaken dus stil. En net wat Toine zegt, heeft het waarschijnlijk wel zn redenen.
Als het goede kermissen zijn, dan zou er zo nu en dan wel een breakdance heen gaan.
Ondanks grotendeels “vaste” routes, telt voor de exploitant natuurlijk maar 1 ding op het einde van de rit. Blijven ondernemers uiteindelijk.
Daarbij komt de 13e breakdance maar 2023 (martin en jolanda) waarmee er al weer eentje bij gekomen is. Dan zou je er toch voldoende moeten hebben aangezien de breakers maar weinig tot niet stilstaan in het seizoen?
Joshua1986 er zijn wel meer dan 13 dorpen of steden in Nederland die maar al te graag een Break Dance willen hebben.
Het grootste deel van de kermis vierders boeit het verder niet of er nu een Huss staat of niet. Die zien het verschil niet en vinden het al gaaf als er bij hun ook is een Break Dance staat.
Ik ben van mening dat er best wat Breakers bij kunnen.
En de meeste Breakers in Nederland hebben toch wel hun vaste route dus die hoeven niet al te bang te zijn voor concurrentie.
Maar dat is mijn mening.
Ik ben het er wel mee eens dat we wel genoeg breakers hebben.
Genoeg andere zaken in Nederland
Joshua1986 In Drunen heeft jaren geleden de No.3 van Hoefnagels gestaan. Ik was toen nog verbaasd over de ritprijs 2 euro ofzo.
Bruch komt zo te zien met een xxl volgend jaar genaamd excalibur.
Brom: Instagram van kmg
Geen idee of het een nieuwe of restyle is maar vermoed een nieuwe(staat modernste in de advertentie)
KermisKo dat is inderdaad al enkele jaren geleden. Ritprijzen zijn altijd goed te doen in drunen
- Bijgewerkt
Scrol deze net voorbij op Facebook.
Wat zou hieraan moderner zijn dan de “1.0” xxl ?
Nieuwere/eenvoudigere techniek met opbouwen? Enkel technisch gemoderniseerd?
Iemand die daar wellicht iets over weet of heeft opgevangen?
Vind het thema wel mooi opgezet
Joshua1986 Aldus de oosterbuurtjes van kirmesforum krijgt deze xxxl slinger naar buiten gekeerde gondels… Zoiets heeft/had The Beast al.
Benieuwd of het ook werkelijk gaat gebeuren
GhostRiderPeter ziet er wel grappig uit zo om en om.
Kwestie van enkel de gondel omdraaien zo te zien?
Joshua1986 niet echt, zijn speciaal ontworpen gondels
De Geister Tempel van Sipkema is de oude Tanz der Teufel van Burghard uit Duitsland.
het kan ook andersom werken! Meer vermaak trekt extra volk. Zeker hier in het noorden werkt het vaak zo. Mooi voorbeeld, de najaarskermis van Wolvega. Vorig jaar een autoscooter, Wipp en Break dance en geweldig druk. Dit jaar, omdat de datum ongunstig viel, tegelijk met andere kermissen, alleen een autoscooter. Erg rustig dit jaar!
RoodwitterJeroen zo werkt het idd wel vaak wel, voor de pandemie hadden we in franeker ook een breakdance wippen en de f1 booster,,, dit jaar ook door ongunstige datum, de surfing en zweef, ondanks dat hadden die nog wel aardig wat te doen…
Klopt het dat de Polyp die van Rene Lauwers geweest is volgend jaar naar Mike Hoefnagels gaat?
- Bijgewerkt
Toine Mike heeft zelf tijdens Tilburgse kermis hier iets over gezegd op kermis fm, heb het zelf niet gehoord, naar wat ik begrepen heb is er niet expliciet welke Polyp genoemd en hoe en wat, zal binnenkort weer es langs de basis van Hoefnagels rijden, miss is er iets op hun terrein te zien?