Discosmash-Leo poorter heeft een fabbri booster las ik ergens. Maar mij nog niet bekend welke er geïmporteerd is
Nieuw op de kermis in 2023
Joshua1986 oké, we gaan het zien!
Joshua1986 Deze zou over 4 dagen open moeten gaan in Alphen aan de Rijn.
Iemand al ergens deze Booster gespot?
Ook staat de vernieuwde Breakdance van van Duin - Por al een kleine 4 weken bij KMG.
Daar blijft het ook stil.
Toine Iemand al ergens deze Booster gespot?
Ja, en zelfs al te zien op dit forum voor de oplettende kijker
waar dan
GhostRiderPeter Dat was zeker de KMG Booster die in Belgie reist?
- Bijgewerkt
larsdezwarte03 niet opgelet dus he
Succes met zoeken
Toine nee, zoals al vermeld een Fabbri booster, géén KMG
jaa heb hem niet gevonden
larsdezwarte03 ik heb hem wel gevonden
GhostRiderPeter Dat het een Fabbri was wist ik, dus vandaar ook de vraag of mensen hem al ergens gespot hadden misschien omdat hij open zou moeten deze week.
Ik heb wel geduld en zie het vanzelf wel waar en wanneer.
GhostRiderPeter of je zegt gewoon waar
Of nog beter, deelt hier de foto
Micha Woef, oftwel nee, foto is al gedeeld hier op het forum, ook jij succes
GhostRiderPeter triest kijk mij eens gedrag weer
Man man man
in ieder geval onder welk kopje staat die
Goh, het zal ook eens niet. Wat een sneu gedrag van enkelen weer hier met hun ‘ik weet iets wat de rest niet weet en je doet je best maar om daar zelf achter te komen’. Lekker sociaal ook. Ik dacht dat we hier allemaal dezelfde hobby hadden maar blijkbaar zie ik dat verkeerd?
Roderic1986 ik dacht precies hetzelfde, beetje kinderachtig inderdaad.
Roderic1986 Heeft niks met “ ik weet wat en jullie lekker niet” te maken. Iets met afspraak, toezegging de beelden niet openbaar te delen tot het kan/mag. Dat er bij toeval op foto’s van iets heel anders voor de oplettende user iets te zien is das dan leuk meegenomen. Dus de hint dat het hier op het forum te zien is dat de Booster gespot is, is niks mis mee. Alex zegt overigens niet veel meer dan mij en dan is het ineens oké Nergens is vermeld dat de Booster klaar was en zó op de foto stond
GhostRiderPeter het blijft triest gedrag