GhostRiderPeter Toine Gewoon plaatsen, niet iedereen heeft het HBO der nederlandse taal gevolgd(t) Zij die perfect spellen moeten voor een klus waar twee rechterhanden voor nodig zijn iemand bellen 😉
GhostRiderPeter Kevin Ja, de prachtige bouwscooter die in ’76 nieuw door Anton van de Berg is aangekocht 😉 Niks tegen de huidige klap scooters, maar dit soort bouwscooters had wat 🙂 Heel wat uurtjes zoet gebracht op de baan toen deze nog van Anton en Hennie was 🙂
GhostRiderPeter Niels Geen… Dat werkt hier niet 😉 En mijn prive socials ga ik hier niet openbaar zetten 😉 Maar wees zo vrij om een contact mogelijkheid van jou te melden en ik meld me wel bij jou 😉
Jeroen-Sik Niet nieuw,maar een eigenaarswissel. De Babyflug “Flying Circus” van Rademaker-Vermeulen gaat vanaf seizoen 2023 onder de leiding van Henry Paashuis jr verder als “Crazy Pilots”
Freek040 Jeroen-Sik Wat heeft Maurice nu nog? Enkel een autoscooter? Ik mis echt de tijd van de Hyper. Wat een prachtige molen was dat!
Jeroen-Sik Freek040 Maurice heeft volgens mij alleen de Speedway-rups. De scooter is al even weg. Volgens mij is die naar Verstappen gegaan,maar dat weet ik niet zeker
DirkJeroen Jeroen-Sik ik dacht dat die naar het buitenland is gegaan! Van Tuyl Verstappen heeft een Engelse scooter gekocht
Joshua1986 De gravitron van Ex Jordy Bakker is gisteren door P.Swinkels opgehaald in Bergen op Zoom. Swinkels heeft nu dus beide ex-kroon gravitrons in bezit.
Joshua1986 Micha Vind hem er nu beter uitzien dan voorheen. Maar smaken verschillen uiteraard. Wel leuk dat er nu weer 2 zijn. Had die niet verwacht eigenlijk
DannyR DirkJeroen is wel verkocht aan van Tuyl. Die heeft hem door verkocht naar het buitenland. Was overigens de oude Scooter van Roulaux
Micha Joshua1986 smaken verschillen inderdaad. Ik vind het persoonlijk ook verschrikkelijke molens, veel zieker krijg je me niet. Maar top voor het Nederlandse aanbod.
Joshua1986 Micha ik heb tot nu toe nog nooit een attractie gehad waarbij ik ziek geworden ben. Al moet ik toegeven dat Tonny Kroon er in Enschede dicht bij zat met de (première kermis) Fun Factory. Wat een kracht zat daar in, en wat kon je daarmee belachelijke en dodelijke ritten mee krijgen.
Joshua1986 Fabbri booster voor Verwijk/De Poorter. Exemplaar uit het buitenland, mij helaas nog niet bekend welke. Volgens socials is de beach party verkocht aan familie Blokker. Hiervan nog geen officiële bevestiging, dus vooralsnog een “gerucht”.