Joshua1986 jij verwacht iets maar weet het zelf ook niet 100% zeker waar hij volgend jaar mee komt.
Het zou ook zomaar eens kunnen zijn dat Jarno een bedrijfsleider wordt voor het rad. Hoe of wat we gaan het meemaken.
Nieuw op de kermis in 2023
Dacht dat de smakenrad voor Harms/Hinzen was⦠Otten deed veel concepts maar weet niet of het bij het rad ook zo is.
PoliceOmar Hendriks Hinzen bedoel je
DannyR
100% zeker weet je het in dit geval pas als het officieel gepubliceerd word.
Maar aangezien de Crazy-X in productie is, en Jarno degene is die met nieuwe zaken gaat reizen, kun je de bekende 1+1 officieus al optellen natuurlijk.
Daarbij is Jarno een liefhebber van vermaakzaken, die zie ik (kan er naast zitten) niet in een kassa zitten van een reuzenrad
De Spin Ball die in het verleden van Van der Beek was schijnt weer verkocht te zijn naar Nederland. Of hij aankomend jaar en onder wie hij de reis op gaat weet ik niet
DannyR
Ik las het ook op Facebook, zou wel erg gaaf zijn! Vroeger nooit de kans gehad
Pfoe, een van de snelste move-its(want dat is het gewoon) terug in Nederland
Buurman_Jasper Ik las het ook op Facebook
Geen schijnt maar sterker nog, de eigenaar reageert zelf ook nog eens aldaar.
Met schijnt en vermoedens zoals sommigen hier weer vermoeden moet je in een geruchten topic zijn.
Er is geen Crazy-X in aanbouw, en hoezo βliefdesbabyβ met een Power Surge? Tis gewoon een Techno Power 2.0 onder naam van KMG. De 1.0is trouwens ook ooit zo gepresenteerd.
Jarno O. hier en J. Otten daar, allemaal aannames van hen die weer klepels horen maar niet weten waar ze luiden.
En zo kan ik nog wel ff doorgaan over het domme commentaar wat hier en in andere topics gemeld wordt. Er is de afgelopen maand zoveel gebeurt waar hier niks over te lezen valt, maar nee de grote spookhuizen verliezen terrein of zijn het toch de kleine? Die zaak staat bij de fabriek, nee hoor staat inmiddels ver weg. Is er nog meer nieuws voor β23? Ja maar of het zβn weg hier naartoe vindt?
- Bijgewerkt
Dat weet ik en daarom reageer ik ook zo.
Van sommigen weet ik wie het zijn en verwacht ik al weinig anders meer, en bij jou hoop ik buiten dat toch dat jij niet degene bent die ik voor ogen heb.
Als al het andere domme er hier in gaat als zoete koek, dan kan ik ook een steentje bijdragen. Maar kwalitatief zijn hier tot zover alleen nog maar de foto bijdragen en de op 1 hand tellende reacties van mensen die wel wat weten.
Het is zonde dat dat hetgeen is wat is overgebleven van www.kermisclub.nl
Ow en om het toch ff zinvol af te sluiten, de Spinball zou al een tijdje bij Cameron staan.
Ik kort op het vuur, dacht het niet. En het gaat ook al helemaal niet om mij maar nieuw voor 2023.
Alex En de stilte is doorbroken Kon je het niet langer meer laten
Alex Het is zonde dat dat hetgeen is wat is overgebleven van www.kermisclub.nl
Ja want Kermisclub was zoβn geweldig forum in de laatste levensjaren van die website. Dat was zΓ³ goed dat het nog harder gezonken is dan de Titanic.
Ik kan me er wel wat in vinden dat er wat meer actie vanuit de moderators zou mogen gebeuren bij ruzies openbaar uitvechten op het forum en bij bepaalde users die te veel reageren zonder inhoud of herhaaldelijk dingen vragen. Maar het is aan de moderators of ze dat ook echt willen doen.
Daarnaast zou ik wel blij zijn als de Spinball in Nederland gaat reizen. Ik hoop dat het een succes wordt, maar ik betwijfel het een beetje aangezien ik de uitstraling minder imposant vind dat een Move It 28/32. De Move It 18βs liepen in Nederland ook niet goed in het verleden omdat ze deze zelfde uitstraling missen. Met een goede show eromheen en voldoende special effects en een goede rit, zie ik dit overigens wel sneller aanslaan bij het publiek dan een Move It 18.
Is de Spinball in een dusdanige staat dat Cameron in 2023 al op reis wil met deze zaak?
Destroyer staat verpacht voor Best 2023.
Iemand al enig idee wat dit zou kunnen zijn? En wie de eigenaar hiervan is?