Hallo!
Zo tijdens de donkere dagen voor kerst (lees: voor dat het kermis seizoen weer begint) is het toch wel lastig om (dan wel tijdelijk) af te kicken.
Kerstmarkten bezoek ik eigenlijk niet, want hier in Nederland staan er eigenlijk geen echte kermissen op die kerstmarkten.
Dus ben ik gelimiteerd tot het internet, en kan ik dan ook zeker alle foto’s en video’s waarderen die iedereen hier of op andere fora of op youtube post.
Over youtube gesproken, hier kwam ik een filmpje tegen over de wildwasser 3. Het is van de serie how it’s made van discovery, maar op discovery zelf heb ik deze nog nooit gezien.
Er komt toch wel degelijk wat bij kijken om zo’n zaak op te bouwen. En echt jammer dat ie niet meer reist.
Maar goed, bij deze dus nog wat (extra) kijkvoer voor dat het over een paar maanden weer los barst:
https://www.youtube.com/watch?v=0iqhTt6-vQs
(en nu maar hopen dat het in 1 keer werkt)
Tot snel!
Groet van Martijn
Edit: blijkbaar werkt het dus niet in 1 keer, maar als je op die link klikt kom je er wel.
En of iemand mij even kan uitleggen hoe je hier wel filmpjes plaatst? Moet het misschien met een youtube tag of zoiets?