Swingen in Hawai Stijl, Schommelen in Jungle stijl, hindernissen in Alpenstijl, dansen op de bodem van de oceaan, en een attractie met een naam van een roofdiersoort
En dan hier de Hawai Swing van Schaak. Mooie machine toch wel, maar qua uitstraling prefereer ik de Petersburger Schlittenfarht.
Qua rit zat het wel goed overigens, lang op de turbo, veel afwisseling, en loeisnel.
Konga van Küchenmeister.
Mooie, grote schommel van KMG, die eigenlijk altijd wel een degelijke rit weg geeft.
Maar wellicht heb ik hem toch al tevaak gezien.
De nieuwe Hotel Edelweiß, en heel eerlijk, ik ben er niet echt kapot van.
Vooral het optische bedrog, dat er een derde verdieping op zit, staat me niet aan.
Wellicht dat als ik hem een keer gedaan heb, dat ik mijn mening bijstel. Maar voor nu vind ik het toch, net niet.
Dan als een na laatste de Big Monster van Raul Krameyer.
Vroeger was ik niet zo gecharmeerd van deze polyp, maar tegenwoordig heeft ie behoorlijk aan krediet bij mij gekregen.
De ritten zijn standaard, maar toch een stuk langer dan de Octopussy van Markmann.
Laatstgenoemde draait meestal krap aan 3 minuten, terwijl Raul meerdere malen de 5 minuten overschrijd.
Overigens heb ik nog even met Raul staan praten, en echt… Een super aardige man, met veel humor!
Dus ga zo door, zou ik willen zeggen via deze weg tegen Raul.
Echt een top machine deze Big Monster!
En dan als laatste de Predator van Kaiser.
Deze had ik eerder op de foto willen zetten, maar ik trof een rit die niet werd afgemaakt in verband met pech.
De molen bleef slechts ronddraaien zonder over de kop te gaan.
Toch blijft dit samen met de move-it 32, en de Transformer van Schmidt een geweldige machine! Zowel om te zien als te doen!
En dan komen we hier aan bij het einde voor Düsseldorf.
Ik moet zeggen, dat deze eerste test me wat tegen gevallen is, maar tegelijkertijd ook meegevallen.
Het is wat meer uitzoek werk als dat het eerst was, maar tegelijktertijd denk ik hiermee toch iets meer tijd te kunnen besparen.
Voor nu, op naar de sommersend in Münster!