PieterRJ Heerlijk die uitgebreide reportage. Niets te veel. Gewoon prima. Ik kon mijn pubertijd nu duidelijk laten zien wat hij donderdag mee gaat maken. Vooral de vele eetkramen vond ik geweldig om te zien. Die worden vaak overgeslagen in reportages
John67938 PieterRJ Dank je, het viel me inderdaad op tijdens het uitzoeken/ sorteren dat er heel veel eet-/drinkkramen zijn, en dat er meer zijn dan het spel en kindervermaak.
Youri Vandaag kreeg de Gladiator helaas panne en stond tot op heden nog stil. Wel waren ze er druk mee bezig. Ook de Predator had even storing, maar kon erna gelukkig wel weer verder.
DannyR Youri Gladiator stond verder de hele avond stil. Wat mij ook opviel was dat de polyp helemaal niet meer in trek is in Düsseldorf. Ook stond Zinnecker in een gekke hoek weg geduwd. Maar man wat was het druk. En de Infinity draaide volle bak met een gigantische wachtrij.
Marcootje Wat een kermis hier zeg……. Schitterend gewoon. Jammer dat ik er dit jaar niet naar toe kan ☹️ en wat is die nieuwe Escape een mooie draaizaak zeg, misschien een aanrader voor Tilburg volgend jaar 😉
carola30 Leuk dat jullie weer kijken De Grootste kermis aan de rein in Düsseldorf B een van de grootste kermissen van Duitsland met 10 tallen grootvermaakzaken o.a Escape Nieuw voor 2022 !!!! Bayern Tower The King Big Monster Ghost rider Shake and Roll Hangover Break Dance Circus Circus Konga Skater Aphina Bahn Hollenblitz Wilde Maus XXL Rio Rapidos Belle Vue Wildwasser Predator Gladiator Infinity Nessy Autoscooter en nog veel meer
John67938 LimBrabo-Wim Doen we zeker, ik denk zou misschien wel iets teveel van het goede zijn. Zat al voor de opening op meer dan 200 foto’s