MutselMirella De eerste transporten zijn in Tilburg (en omstreken) gespot! Nog acht nachtjes slapen en dan begint het weer. Bij mij kriebelt het al, bij jullie ook? 😎
Ralph2003 MutselMirella Heerlijk die eerste beelden, Ja hier kriebelt het ook alleen na dagenlang rondrije voor transporten is best vermoeiend 😄
GhostRiderPeter MutselMirella Bij mij kriebelt het al, bij jullie ook? Nee, bij mij jeukt het, maar dat krijg ik van sommige hier gegund dus 🤣
kees-w iemand idee vanaf wanneer er opgereden mag worden? Ging er beetje vanuit dat dit weer pre corona dinsdagavond zou zijn, maar gezien lage aantal transporten zal dit wel niet zo zijn
MutselMirella Het topic is idd vroeg, maar ja, de transporten druppelen langzaamaan Tilburg (en omgeving) binnen. 😎 In Goirle is het een en ander te vinden. 😉 Aangezien ik in de middag moest werken en ik in de avond een andere afspraak had, zijn mijn foto’s gemaakt terwijl het snel donkerder werd… en dat is te zien. Mijn excuses voor de paar bewogen plaatjes!
MutselMirella De rest van de transporten van de Time Coaster waren er nu bijgezet. Het was daar alleen al zo donker dat ik er niet meer van kon maken dan dit, met de hulp van de koplampen van de auto. 😶 Ook langs de Ringbaan Zuid stonden twee transporten. Het was ondertussen echt donker buiten, dus ik kom hier nog wel terug deze week voor een fatsoenlijke paar foto’s. Maar goed, nu weten jullie ook wat er staat. 😉
John67938 MutselMirella lekker belangrijk of sommige foto’s bewogen zijn of niet. Valt me niet eens op en of het donker is, nou. Je hebt de moeite ervoor gedaan,
Freek040 Heerlijk zo’n ouderwets topic van @MutselMirella vol foto’s! Ga zo door. Ik heb nu al zin om de opbouw te volgen via jouw foto’s. En liever onscherpe foto’s dan geen foto’s 😉
LimBrabo-Wim Waar is de Ordelman Airborne vanuit Best eigenlijk naar toe gegaan, of staat die ook al ergens geparkeerd?
Kermisfan-Olaf Discosmash-Leo Het gaat uiteindelijk om het aantal bezoekers/betalers… dat kan in sommige kleine dorpen hoog oplopen als de hele regio er heen trekt. Kijk naar bijv. Vechta, al is dat wel weer ietsje groter. Maar om niet verder af te dwalen. Mirella dank voor de eerste plaatjes. Het vaderlands kermishoogtepunt van het jaar is aanstaande. Ik heb er al veel zin in. Mijn vakantie begint zoals gewoonlijk as. vrijdag 🙂
Joshua1986 Discosmash-Leo Hoogstraten heeft 21.000 inwoners Stond de moveit 32 de hele avond volle bak te draaien. Kermisfan-Olaf Idd, als iedereen z’n geld laat wapperen, kan er genoeg gebeurd worden
PeterCenturion Discosmash-Leo Een paar jaar geleden heb ik de paardenmarkt in Fritzlar tijdens een vakantie daar in de buurt bezocht. Ja, het stadje is klein, maar tijdens de kermis wordt er zelfs een tijdelijk treinstation op korte afstand van het terrein ingericht. Een heel gezellige en zeer drukke kermis, waar de Airborne zeker goed zal draaien… En Mirella (en anderen): vanuit de bergen zal ik meegenieten van je vele foto’s…
MutselMirella Uiteraard heb ik nog wat nieuwe transporten voor jullie, uit Goirle. De volgende delen van de freefall van Boos waren er nog niet helaas. Gisteren de chauffeurs nog gesproken, het was zo’n 1000 km rijden zeiden ze. Da’s best een paar uurtjes. 😉🙈
Joshua1986 MutselMirella Waanzinnig mooie foto’s. Leuk om deze te volgen. 1000km is tevens ongeveer 16.5uur rijden. Vrachtwagen legt ongeveer 60km af per uur.
MutselMirella Da’s pas op de cm parkeren! 👍🏻😎😁 Ik weet het, deze had ik gisteren ook al op de foto staan, maar ja, nu had ik beter licht… 😉