Kermisfan-Olaf Deze stond tot ongeveer 15.00 uur vandaag in Oisterwijk op de woonwagen-transportlocatie, zag hem toen net weggereden worden… naar Tilburg dus 😉 😃
LimBrabo-Wim Kermisfan-Olaf weer leuke plaatjes dames en heren! Wordt het transport van het Tiroler dorp gedaan door Versteijnen/BTT?
Johan013 MutselMirella Ah ik heb al een idee waar dat is. Bedankt voor de foto’s weer. Ik ga dit weekend eens een rondje fietsen want er staat alweer genoeg zie ik. Wat ik me nog afvroeg…je ziet al jaren dat sommige transporten bij bedrijven op het terrein mogen staan. Wordt dit vooraf geregeld door de organisatie of nemen exploitanten zelf kontact op met bedrijven of bieden bedrijven dit zelf aan?
Ralph2003 Johan013 Meestal bemiddeld de gemeente tussen exploitant en het desbetreffende bedrijf op het industrieterrein. Wat ik me afvraag, waarom wordt er regelmatig zo krap de transporten geparkeerd? Je ziet het wel vaak dat het meeste gevoelige transport van een bepaalde zaak tussen de 2 anderen wordt gezet. Heeft de Euro Coaster een nieuwe opdruk op de kassa en zie ik nu 3 kassa’s? Die met die paarse opdruk is de hoofdkassa en dan zie ik nog een fotokassa maar die 3e? Staat de Spinning Coaster na Etten-Leur stil? En inderdaad de transporten zijn er vroeg bij dit jaar, misschien valt voor sommigen de route net wat anders maar het zou ook zomaar kunnen zijn dat sommige exploitanten het even een weekje rustig aan willen doen voordat 10 dagen lang kermisgedruis losbarst on Tilburg.
MutselMirella Johan013 Wat ik me nog afvroeg…je ziet al jaren dat sommige transporten bij bedrijven op het terrein mogen staan. Wordt dit vooraf geregeld door de organisatie of nemen exploitanten zelf kontact op met bedrijven of bieden bedrijven dit zelf aan? De gemeente regelt (meestal) een pakwagenterrein, de privélocaties regelen de exploitanten gewoon zelf.
Kevin-KJP Ralph2003 nee Fotohokje,, en 1 kassa,, die andere wat jij bedoelt staat in de achtbaan zelf zit volgens mij de elektro besturingssysteem in waarmee alles werkt 😉
Kermisfan-Olaf Ralph2003 ik denk dat velen misschien wat vroeger zijn omdat veel kermissen die normaal op Tilburg aansluiten nu een week ertussen hebben tot aan Tilburg. Juli telt dit jaar vijf weekends, vandaar. Geldt overigens niet voor alle kermissen, Oisterwijk sluit wel altijd aan Tilburg bijvoorbeeld.
Marcootje Mooi begin van de Tilburgse kermis met deze transportfotos, misschien dat ik volgende week ook ff kijkje kom nemen…….. Gelukkig wordt het niet zo warm dan 😁😁😁😁😎
Joshua1986 Discosmash-Leo Hoogstraten heeft 21.000 inwoners Stond de moveit 32 de hele avond volle bak te draaien. Kermisfan-Olaf Idd, als iedereen z’n geld laat wapperen, kan er genoeg gebeurd worden
Joshua1986 MutselMirella Waanzinnig mooie foto’s. Leuk om deze te volgen. 1000km is tevens ongeveer 16.5uur rijden. Vrachtwagen legt ongeveer 60km af per uur.
MutselMirella Uiteraard komt er van mij nog een update. 😁 De eerste drie foto’s zijn van een transport langs het kanaal, gespot tijdens mijn werk. 😉 De Toxic die daar stond is nu wel weer weg. 🤔 Daarna doorgereden naar het privéterrein, waar nu een totaal aantal van acht trailers Eurocoaster stonden. Er is me verteld dat er nog twee bij moeten komen. 😉
MutselMirella Daarna weer naar Goirle, waar het pakwagenterrein aardig vol begint te staan. Toen ik de foto’s maakte waren de volgende transporten van Boos nog niet gearriveerd, ik hoop dat ze later nog een goed plekje hebben kunnen vinden. 🙂
MutselMirella En verder was het vandaag de eerste dag dat de woonwagens mochten oprijden op het Laar. Ik ga daar eigenlijk nooit bij kijken, hoewel ik de transporten erg mooi vind voelt dat voor mij een beetje als inbreuk op iemands privacy. Ik zal er in ieder geval nooit foto’s van maken. 🙂 Maar ja, met de woonwagens komt toch ook vaak wat ander transport mee, dus tóch nog even een rondje gereden over de Ringbaan en bij het Laar… je weet het niet he. 😉😁 Deze had ik natuurlijk al op de foto, maar ach, ik was er nou toch… 😉 En daar is tie dan, het eerste transport van de Pandora. 😎 En bij het Laar zelf stonden nog twee vrachtwagens. 😊 En dat was het weer voor vandaag. 😉
Marcootje MutselMirella mooie foto’s van al die transporten, hou er wel van om dat zo allemaal te zien. Vindt wel dat ze dit jaar toch wel vroeg zijn hier in Tilburg
FlyingTimo Marcootje Vindt wel dat ze dit jaar toch wel vroeg zijn hier in Tilburg Dinsdag begint de opbouw, het is inmiddels de vrijdag ervoor, het valt wel mee - ik vind dat er minder staat dan andere jaren. Misschien niet gek als je bedenkt dat er zaken in andere delen van Brabant gespot zijn en zelfs ergens in Duitsland.
LimBrabo-Wim Discosmash-Leo Buwalda exploiteert de coaster samen met Fackler, de “Firmensitz” van dit gezamenlijke bedrijf genaamd Buwalda-Fackler GMBH is in Essen.