Joey013 Ralph2003 ohh kijk, nog beter. Normaal loop ik 1ste opbouw dag ook een rondje maar heb geen tijd gehad helaas. Vanavond maak ik wss even een rondje
Ralph2003 Kijk en geniet mee van het oprijden van vele transporten op dinsdagavond. Van alle kanten kwam het zware materieel oprijden. Zo’n 125 voor jullie geselecteerd…..
GhostRiderPeter Micha het zijn TRANSPORTEN! Dus waarom opbouwtopic??? Das vroeg zat morgen. vandfaag dus als er écht opbouwfoto’s komen 🙂
Ralph2003 Dat was het. Wat betreft het grootvermaak komt alleen nog de Hell Raiders Booster, Disco Jumper XXL, Muziek Express en de Reactor. De Booster en de Jumper waren er wel alleen vreemd genoeg nog niet opgereden.
Michaelkermisliefhebber Ralph2003 De muziek express was gister ook al aan het bouwen zag ik op foto’s. Schuinvoor de Eurocoaster. Het betreft trouwens onze eigen Muziek Express van Van Zundert! De Reactor en de Hell Raiders staan nog tot en met vandaag in Oisterwijk te draaien.
Marcootje Ja ja mooie fotokes hoor Ralph, maar hoe komt de Thriller eigenlijk te staan ??? Dwars over de weg zo te zien, volgens mij de plek waar vorig jaar de Reactor stond, of heb ik het nou mis ?
Ralph2003 Marcootje Zeg maar hoe ook dat Duitse rad en daarvoor nog eens de XXL stonden. Dus vanaf de spoorbrug loop je er recht op af. De Geister Villa bijvoorbeeld komt minder goed tot z’n recht. Deze staat t.o.v. de Thriller een kwartslag gedraaid.
Johan013 Michaelkermisliefhebber Wat een kansloze plaats heeft de music express gekregen zeg! Staat ergens in een hoekje gepropt