PeterCenturion In Duitsland is nog geen enkele kermis die op hetzelfde tijdstip plaatsvindt verpacht. Daar wacht men nog even mee. Het zou mij niet verbazen als Boos daar ook wel ergens heeft ingeschreven. En het zou mij ook niet verbazen als ook Ordelman met Airborne ook nog inschrijvingen in Duitsland heeft gedaan voor augustus. Dit is nu eenmaal het gevolg van de situatie waarin de branche zich bevind. Niets zal zeker zijn wat dit betreft, dit jaar.
Peter PeterCenturion de toren heeft inmiddels meer Nederlandse kermissen wat de komst naar Hoorn wel vergroot
LimBrabo-Wim Youri zal me niks verbazen als Boos ook weer in Uden verschijnt, daar is hij vaker geweest, en is dacht ik ook ooit een Boos zweeftoren in première gegaan.
PeterCenturion Luxemburg heeft de grootste oppervlakte wat het terrein betreft. Tilburg het grootste aantal attracties.
adela PeterCenturion “36 Martin Meijer Samba Ballon” wat is het precies? iets voor kinderen? of speelzaak of??
GhostRiderPeter adela Andere Peter, maar het is een kinderzaak zoals deze van Zamperla maar dan gefabriceerd door KMG als ik het goed heb. In ieder geval een leuke nieuwe kinderzaak erbij in NL
GhostRiderPeter Peter Weet ik, was enkel als “voorbeeld” bedoeld, al bedenk ik me nu dat dat bij Adelcia weinig toevoegt 😉
Patrick1981 Is er al iets bekend wat in Hoorn komt? EDIT: Jazeker, er was al een topic over. Ik heb je vraag samengevoegd. 😉