Discosmash-Leo Joshua1986 Beste Joshua, ik heb geen facebook, maar wil je wel m’n e-mailadres geven: Edit staff: emailadres op verzoek verwijderd
Joshua1986 ik ga je nu mailen. Je mag je vorige bericht eventueel bewerken zodat je mail adres privé blijft. Update; mail verstuurd
Discosmash-Leo Joshua1986 dank je wel Joshua, bedankt voor je reactie ! ik heb geprobeerd te bewerken, maar lukt niet, ik krijg; rapport
Discosmash-Leo Joshua1986 dank je Joshua nogmaals voor het regelen ik heb Richard ook nog even een bedank berichtje gegeven. hier zijn wij heel erg blij mee, en gaan deze zeker een mooi plekje geven bij de urn
Alex Joshua1986 Moet eerlijk zeggen, en ik krijg een gevoel van goh zal ik hierin alleen zijn maar?? Die zag ik niet aankomen! Welgemeend! Heel netjes, zou bijna zeggen ga zo door!
Joshua1986 Alex kan soms een eigenwijze hork zijn, maar heb ook goede kanten (echt!) Voor zoiets als dit draag ik graag een steentje bij.
Kermisfan-Olaf Wat een verdrietige gebeurtenis. Gecondoleerd Leo en ook voor andere familie/vrienden/nabestaanden veel sterkte gewenst!